12/3 2010

Nu är jag uppe och vaken, ligger i soffan och ser på tv, jag känner mig lite friskare men inte helt frisk.
Imorgon kan jag nog hitta på något så imorgon är jag nog nästan helt frisk.
det hjälper att vila.

Nu är det ju så här att jag kanske inte berättat att jag har en ganska så stor familj, nu bor jag hos min mamma och hos mamma så kan vi börja med djuren vi har en vuxen hund två valpar en kattmamma och hennes 5 kattungar, men kattungarna ska bort också har vi en sköldpadda och fiskar, min lillebror har haft en fågel också men den dog.
Sen till halvsyskon, jag skriver deras namn sen skriver jag ålder. :)
Dennis - 14 år (15 nu i mars)
Oliver - 11 (tror jag) fyller 12
Kevin - 8 år fyller 9
Celine - 6 år fyller 7.

Sen har min mamma en man som heter Pat*** och han har också två barn dem är 15 och 8 år.
Så i mammas familj är vi 9 personer.
men pat's äldsta barn brukar bo i övertorneo hos sin mamma.
SEn har vi ju pappas familj. Börjar med djuren där också, det är en hund som heter Neo det har varit två men en gick bort för några månader sen tror jag att det var, det var ett tag sen men hon är saknad än.
iallafall sen har vi en katt där som heter Smilla som jag skanar jäääääääääätte mycket, har inte träffat henne på flera veckor och hon brukade sova med mig hela tiden så..
ja sen har vi två fåglar där som heter torsten och tomas.
Sen till syskon skriver inte ut deras namn.
J - 15 år
C - 13 år
sen är det ju pappa kvar. Men jag har inte vart där på ett tag, det har sina anledningar men dem får ni inte veta!
det var iallafal min familj, om jag ska tjorva till det mer så hos mamma så är Dennis pappa död sen har var 3 månader, och oliver, kevin, celine har en pappa som också bor här i öjebyn. sen har ju jag en annan pappa.
hos pappa är det inte tjorvigt men han och ahsn fru skilde sig förra sommaren, men det blev nog bäst så.
Men jag lever än, och allt löser sig bara man vill!

iallafall imorse så blev jag väckt av att katten satt i fönstret och skrek på kattungarna och jag kan säga att dem skrek då tillbaka också.

Jag funderar just nu på hur jag ska göra med veckans blogg. om jag ska starta upp det idag. ja det gör jag nog så hål utkik för anmälningar av veckans blogg idag. :D
vill du vara med så anmäl dig då.
Nu ska jag fortsätta se på tv, ioförsig så finns det inte så mycket att se på men sk*t samma, just nu ser jag på mtv, och dem spelar låten:

uppdaterar mer senare. :D
kisses


Kommentarer
Postat av: Althea

Ha en bra helg =)

2010-03-12 @ 14:43:15
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback