14/3 2010

ett bevis på mogenhet, skulle inte tro det!
lägga ut bilder som inte är ens egna utan att fråga, nej tack, moget?
ljuga om saker om man vet är inte sant, så man själv går på det, moget?
hota om att bränna upp andras saker, moget?
döda ett djur, för att ingen annan ska få träffa det, moget?
hota med att ta ifrån en mamma alla hennes barn, moget????
nej inget av dem sakerna är mogna, skulle jag göra så? nej aldrig i livet!
jag är 18 år och jag vet inte alltid rätt/fel men det jag vet är att ovanstående är FEL och så gör man bara inte oavsett ålder eller hur mycket man själv kan bestämma, det spelar ingen roll vems hus det händer i, det spelar ingen roll vem det handlar om, eller vem som gör det. Det är bevis på omogenhet och kanske till och med dumhet!
skärpning från en 18åring till en betydligt mycket äldre person!

till roligare och viktigare saker, nu håller vi på och fixar i bilen och jag kan säga att jag har storlust att ringa till biltema och fråga varsför i hela friden dem sålde ett usb som inte funkar i stereon??
korkat eller va!
Just nu verkar inte usbet funka alls då det är ikopplat i datorn och jag köpte det igår...
lite irriterad blir man, menmen det blir dem som får fixa det då jag ringer, om det nu inte löser sig före det vill säga. jag ska gå ut och fortsätta sätta på klädseln i min bil så det blir klart någon gång, sen får vi se om jag far och sover hos mr.love inatt kanske eller om jag sover hemma, måste nog låna en väska av mr.love's mamma eftersom att Kär****** i bussen slet ju sönder min väska!
jaja over and out nu ska jag ut!

me, me, me and only me!!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback