15/3 2010

Nu ska jag och mr.love gå och sova börjar ju inte förrens 17.00 imorgon så lite uppdatering på dagen blir det nog, kanske att jag sätter igång veckans blogg igen imorgon också, vi är fortfarande osäkra på om vi ska äta frukost eller inte, men lunch ska vi nog äta iallafall.
Det ska bli jä*ligt skönt att sova efter att ha åkt buss idag, och tuur att man inte är på strömbacka imorgon ifall att det där hotet faktist händer, för att läsa om det scrolla ner lite också klickar ni på bilden så kommer ni till aftonbladet om vad dem skrivit om det. :)

Nu ska vi sova. GOD NATT!

Gammal bild på mig, då jag hade brunt hår. :P

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej söt !

allt bra idag? <3

2010-03-16 @ 14:47:45
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Ser söt ut som brunett! Hur ser du nu ut?

2010-03-17 @ 11:59:39
URL: http://lucide.blogg.se/
Postat av: ...

vilken foundation använder du?

2010-03-18 @ 14:14:19

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback