15/3 2010

Nu är jag och mr.love framme på hotellet vi har samma rum som vi hade i början av parktiken nu, vi fick dock städa rummet för dem hade inga rena rum men det var enklast så för då slipper vi vara ute i anexet, alltså kursgården.
ja nu iallafall så ska vi nog gå på affären och införskaffa oss lite torkat renkött, mmmm gottigotti. :D
Vi har ätit middag också köttfärssås och spagetti, inget speciellt.
Jag börjar inte förrens fem imorgon på kvällen, så jag får ju vila upp mig på dagarna innan jag bröjar jobba med tanke på att vi är inte helt friska än, vi hostar fortfarande, men jag tror inte att jag har nå feber nu. :P

men iallafall nu ska vi gå på affären.

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback