17/3 2010

Här är en video om då Katrin Zytomierska tycker till om det med killarna på svenska hollywood fruar i måndags, jag fick iden av att lägga ut det här från en annan bloggare.
Men jag vet inte vad jag tycker igentligen visst dem jobbar med det, men lite krydd var det väll med dem dära som tog dit killarna. Igentligen skulle jag nog vilja veta vad kissie tycker, eftersom att hon tycker om programmet så jag skulle vilja veta hennes åsikt om hur dem behandlade killarna.
jag säger inget mer om min åsikt, men här är vad Katrin tycker iallafall:

jag satt nu och försökte få tag i något videoclip från programmet i måndags, men det enda som kom fram var den hära parodi videon...

jag vet inte om jag tyckte det var så roligt menmen!
VAD TYCKER NI? TYCKER NI OM SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR?


Nu ska jag gå och se lite tv innan jag ska byta om och gå och jobba.


Kommentarer
Postat av: Elin

Måste bara säga att kissen i din header var jäääättesöt!

2010-03-17 @ 13:30:06
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: sarah

älskar programmet. <3

2010-03-17 @ 13:44:37
Postat av: matildah

fin blogg.

2010-03-17 @ 13:45:13
Postat av: Elin

Svar; Ååååh, kattungar som är typ det sötaste som finns! :-)

2010-03-17 @ 13:53:16
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: hatare

avskyr svenska hollywood fruar...

2010-03-17 @ 14:03:56

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback