17/3 2010

Här var i helgen då vi var påväg till luleå, det var första gången jag kände mig normal efter att ha varit sjuk, alltså första dagen på hela veckan som jag hade smink på mig..
Ser ju åtminstonde lite normal ut.

Här är en bild på en av bäbisarna också, ni vet ju att jag sa att dem hade börjat öppna ögonen:
här blundar den men den har börjat öppna ögonen, tyckte det var så gulligt fick kort precis då den mjauade.


här har en öppnat lite det var några dagar sen.
det är inte samma på båda bilderna. :D
Nu ska jag duscha lyssnar på nickelback just nu också, jag vill vara med mr.love innan jag börjar jobba. :(
jaja puss everybody!

Kommentarer
Postat av: Angela

gud vad söta! :) ja tyvärr så påverkas man ju negativt av att inte gå i skolan, så det är ju bara att göra det antar jag! ;) (tack för att du kommenterade)

2010-03-17 @ 14:59:21
URL: http://angelaverzola.blogg.se/
Postat av: mariel

vad söta hur gamla är dem?

2010-03-18 @ 14:11:34

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback