17/3 2010

Nu har jag slutat, då jag kom in i rummet så var det mörkt och mr.love hade somnat men på min sida av sängen så jag ska knuffa över honom på andra sidan för annars kan jag inte se tvn om han ligger på min sida.
Jag fick iallafall 45kr i dricks idag.
En av "stamgästerna" här på hotellet bor mitt emot oss på hotellet så jag tror han blev lite rädd då jag följde efter honom ut ur restaurangen. haha
jaja jag ska iallafall gå till receptionen en sväng sen ska jag duscha sen blir att knuffa mr.love till andra sidan sängen och lägga sig och se på tv, mer uppdatering imorgon. :P
GOD NATT!!!

Jag och mr.love då vi väntade på bussen i måndags på sjukhuset. :D<3<3


Kommentarer
Postat av: jossan

nice :D! man blir ju rik på det där ju ;D

2010-03-17 @ 22:21:14
URL: http://jossanforsberg.blogg.se/
Postat av: Tina - Only the best!

Sv; Okeyokey. Mjo, den kanske var det, men jag blev så less den och kvallan sög. Haha, bryr mig inte precis om än du hade skrivit att båda var asfula ;-) Alla har olika åsiker, stilar, tycken osv. Smaken är som baken, liksom!

2010-03-17 @ 23:35:44
URL: http://tinfor.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback