18/3 2010

Shiet vad tiden går segt idag, just nu sitter jag på rummet jag vaknade ca 12 och har ändå hunnit vara in i köket två ggr.
Nu tittar jag på F word och programmet jag ska se börjar inte förren 15.40 och jag blrjar inte jobba förrens 17.00 så snacka om att jag har tråkigt nu, vad ska man hitta på då man har tråkigt då??

jag är i servering idag och imorgon också i restaurangen sen nästa vecka så tror jag att jag kommer att få vara i köket lite grand skönt endå, börjar bli less att bara vara i servering sen måste ju jag och mr.love söka nå mer jobb också. jag har sökt ett jobb men måste söka mer för att vara någorlunda säker på att komma in någon stans.
jaja nu ska jag sminka mig. och kanske duscha. :D


Kommentarer
Postat av: emma

Kollar du andra bloggar??

2010-03-18 @ 14:09:58
URL: http://emmasis.blog.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback