18/3 2010 - LÄSARES FRÅGOR!



Jag har fått så många frågor nu så tänkte jag svara på några som ni ställt! detta hamnar under dagens fråga! ska döpa om den kategorin till läsares frågor, så om ni sedan söker efter svar från mig så går ni in under "läsares frågor" så kommer ni att hitta svaren på era frågor där, om ni sedan undrar något annat så är det ju bara slänga in frågan i en kommentar och sedan gå in och kolla. :DNi skriver många anonyma frågor också, men det är helt okej om ni helst inte vill säga vem ni är.

Anonym:
Varför ville du ha praktik i arvidsjaur?
Svar:
Det var först mr.love som ville hit till Laponia hotell, och det fanns med på listan i skolan där man kunde välja ställen att vara på, så vi tänkte att det kunde ju vara kul att få fara bort och vara någon annanstans än hemma men vi får se vars jag hamnar nästa gång, skulle gärna vara hemma med kattungarna!

...:
vilken foundation använder du?
Svar:
jag använder H&M's foundation eftersom att jag har inte så fin hy och den täcker jätte bra jag har prövar andra foundations också tex, dream matte mousse men den fungerade inte på min hy. Jag funderar på att pröva en ny snart igen.

mariel: (angående kattungarna)
Vad söta hur gamla är dem?
Svar:
Dem är 2 veckor inatt. :D

Anonym:
Bor du hemma ellerhar du eget tsm med Mr.love?
Svar:
Jag bor hemma hos min mamma men ska skaffa jobb så jag kan skaffa mig en lägenhet, men dte är ju bra att bo billigt hemma. :D

Anonym:
Hur länge har du haft 90talsklipp?
Svar:
90 tals klippen har jag haft sen den 24 februari.

Emma:
Kollar du andra bloggar?
Svar:
jag kollar alla som kommenterar sen brukar jag titta lite andra bloggar ifrån piteå, också bläddra runt och söka intressanta bloggar på bloggtrafik, behöver igentligen inte det längre men man kan hitta ganska så roliga/intressanta bloggar där.
Lisa:
Hej! ser söt ut som brunett! hur ser du ut nu?
Svar:
jag är svarthårig och har oftast uppsatt hår nu med diadem jag måste börja fixa håret igen.

det var allt för nu! Fråga gärna mer massor av mer!! svarar på alla era frågor.




Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback