18/3 2010

nu är jag tillbaka på rummet, jag fick 45kr i dricks idag också, en film"kändis" var här också, han var med i filmen "sören .... " minns inte vad den mer hette.
Nu ska jag duscha och ta det lugnt se på tv, jag börjar 8 imorgon så dålig uppdatering imorgon får ni vara berreda på, för imorgon ska vi åka buss hem också, och då jag är hemma så ska jag goosa med mina bäbisar.
Satt nyss och läsate på en blogg om något så kallat nettiket, vet inte riktigt vad ordet betyder, men vet att personen läser bloggen och har ett tips på vad du kan lägga till: inte använda dubbelmoral i kommentarer/inlägg osvosv. (är inte riktat till dig det är till ALLA) bara ett litet tips eftersom att det stod att du skulle lägga till eftersom.
och det går inte kommentera på din blogg så, här har du tipset. :D

jag uppdaterar nog inget mer ikväll för jag ska ta en LÅNG dusch.
aja GOD NATT PUSS OCH NYP I STJÄRTEN PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: cattan

Hej! har inte så mkt att skriva om ditt inlägg. haha

men Fin blogg!

ville berätta att just nu håller en tävling på i min blogg.

skulle vara kul om du ville vara med..



jag designar egna smycken, och har just nu 2 armband i vårfärger som väntar på att få bli omhändertagna :)



Hoppas det går bra för dig!



cattan

2010-03-18 @ 23:23:48
URL: http://cattans.blogg.se/
Postat av: beundrare

älskar din blogg, följer den varje dag! men följer bara din, har inte tid för mer så orkar inte ha på bloglovin.<3<3 kram

2010-03-18 @ 23:38:25

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback