18/3 2010 - NATTTANKE!

lite natttankar av en "rädd" person, ja jag tror på "andar, folk efter döden vad man nu ska kalla det"!!
Alltså lite rädd blir jag seriöst nu.. Jag ligger och ska sova också hör jag liksom hur det bankar i väggen eller i taket. Så jag gick till receptionen och frågade om någon var i något av rummen bredvid oss eller i rummet ovanför oss och ingen bor i dem rummen. Det bor någon i ett rum längre bort och en man i rummet mittemot oss, och banken jag hörde sist lät precis som att någon typ hoppade ovanför oss eller som att någon bankade i väggen som att vi spelade typ hög musik, och nu när jag skriver det så skrämmer jag bara upp mig själv mer. Men skit läskigt alltså jag skojjar inte!
jaja jag ska försöka sova iallafall om inte annat så får jag väll höja ljudet på tvn.
fyf*n!! Vi får hoppas att det bara är han i rummet mitteemot.
GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Bloggen om Film

sv. Skynda dig ner till skellefteå då! Tror han ska vara där idag eller imorgon :)

2010-03-18 @ 09:57:29
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte kul!

2010-03-18 @ 10:35:51
Postat av: Bloggen om Film

Sv... Attans! :/

2010-03-18 @ 12:18:12
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback