19/3 2010

jag kan säga att det är inte en glad flicka som sitter på andra sidan datorn, vi gick ut för att vänta på bussen. Också kom det en buss men den skulle till skellefteå så vi frågade om den gick förbi piteå. Men nej det gjorde den inte och han sa att bussen som går till piteå kommer direkt efter han. så vi fortsatte vänta, också kommer det en buss lyckliga blev vi tills...... Bussen kör förbi oss!!
Jag ringde upp till länstrafiken och dem bad om mitt nummer så hon jag hade pratat med ringde till busschauffören som inte ens hade sett oss då han körde förbi, och han säger till kvinnan att vi inte ens hade vinkat, och jag hade stått och VIFTAT till bussen. Men det dög tydligen inte.. Så nu ska vi sova kvar på hotellet över natten och far hem kring kl 8 imorgon bitti, jag är skitförba***d på länstrafiken nu dem bryr sig ju inte ens om sina kunder om dem ska behandla oss så här bara för att vi är ungdommar, tur att dem är snälla här på hotellet och låter oss sova här inatt, tänk ifall vi inte hade haft apu här och skulle hem då hade vi vart tvunga att sova ute på gatan inatt.
jaja nu ska jag ta ett långt bad och vara arg för mig själv.

uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Den gamla

Men så trist för er

Om några år kommer du och Oskar att skratta åt detta, Kommer du ihåg den gången........

Kram på er

2010-03-19 @ 21:47:01

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback