19/3 2010

Nu ligger vi i sängen på hotellet och ser på nationall treasure, vi ska kliva upp imorgon bitti och äta en ordentlig hotell frukost, fy f*n så gott. sen ska vi lunka oss iväg till bussstationen så inte bussen kör förbi oss för då blir jag riktigt förb****d kan jag lova.
Har haft en pissig dag det började med att jag var på bra humör sen var det det med bussen, sen en annan sak som inte ens är värd att nämnas i denna blogg, säger bara att man borde tänka på vad man gör och säger och om man inte kan komma ihåg själv så ha alltid någon i närheten. :) sen så har högerklickarknappen på datorn pajjat........ AAAAAARG!!!!
skitkass dag verkligen, nu ska vi sova så vi tar oss upp imorgon bitti till frukosten, jag uppdaterar nog inte på morgonen ifall vi vaknar sent men om vi vaknar i tid som vi hade tänkt så kan jag nog hinna uppdatera ett snabbt inlägg men hoppas inte för mycket.
GOD NATT!!


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback