19/3 2010

hej alla gullungar, hade glömt datorn i bilen det är därför som jag inte har haft nå update.
Jag har köpt en väst på stan idag på kappahl som jag behöve både för fritid och jobb samt min praktik, sen köpte jag en present till min kära bror som fyller år om en vecka.
Jag har möblerat om och städat mitt rum också. :)

Sen for vi på dollar store och köpte två låder som jag har under sängen som jag har kläder + skor i, också köpte vi en tvättkorg till mig så jag kan tvätta själv. :P
Sen handlade vi mat på willys också har vi ätit förrät som jag var någon riktigt stark soppa som t.o.m med mr.love tyckte var stark och han brukar inte tycka att mat är stark, sen åt vi en kycklinggryta med risnudlar till varmrätt nu snart ska vi äta efterrätt almondy kaka, jag ville ha kladdkaka men dem andra ville ha almondy så det är det det blir.

Vi ska nog se på någon film och kanske spela lite poker sen, jag ville se på "green Mile" som ska gå på tv vet inte vilken kanal men någon annan film skulle det bli, men den är säkert bra endå.
Nu ska jag pussa lite på min käre pojkvän innan vi ska äta efterrätt.

p.s ni vet ordet dubbelmoral, det är många som har "dubbelmoral" på sina bloggar, sen då typ äldre männirkor sitter och skriver på bloggar och inte kommer någonvart och tror att många läser den det är skrattretande... Seriöst, jag har inte någon typ av känd blogg men nog har jag många läsare, men alltså sök på piteasflicka på google, och dem flesta länkarna som kommer upp är från då jag kommenterat andras bloggar men hallå, bara för att jag syns så har jag ju inte en massa läsare.
jag har mellan 100-200 per dag kanske det är inte mycket, vem vill ens läsa en blogg då den varken är speciell eller intressant på något sätt???

PUSSPUSS ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! braaaa

2010-03-20 @ 21:24:58
Postat av: Anonym

kan du lägga in en bild på västen?

2010-03-21 @ 16:15:48

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback