19/3 2010

Nu har jag slutat, eftersom att jag har bytt från att jobba kväll igår till dag idag så råkade jag försova mig en liten stund imorse men inte så farligt, sen har jag jobbat längre andra dagar så det jämnar ändå ut sig.
Nu ska jag ta en dusch och byta om till mina egna kläder och inte serveringskläder.

Det saknades pengar i kassan, så jag får höra nästa vecka då jag kommer tillbaka hur det gick med det, vi åker ju buss hem idag också, bussen går 17.10 tror jag att det var så jag hinner ju ta det lugnt och packa allt, men mr.love slutar inte än förrens om ett tag så jag får väll lov att packa hans saker också.

jaja nu ska jag ta och göra allt. :D

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback