21/3 2010

Har ätit en macka med sallad, och ätit lite godis. :)
Jag hade tråkigt och brukar inte tycka om beck filmerna men mamma och Pat såg på en så då valde jag att se också och den var ganska okej filmen.Nu då mr.love far så ska jag sätta mig i mitt städade och fina rum och se film och gosa med kattbäbisarna. <3
dem är så söta, jag kanske lägger ut bild idag också senare på nu när dem öppnat ögonen helt, men dem har fortfarande kvar hinnan för ögonen men den öppnas nog om några dagar så snart får nog dem som ville ha kattungar komma och titta. :D
jaja nu ska jag gå pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är kattmamman. (:

2010-03-21 @ 16:01:32
Postat av: rebecca

Varför gör du 90talsklipp??

2010-03-22 @ 01:11:52

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback