21/3 2010

Nu sitter jag i mitt rum och tittar på småbäbisarna jag funderar på att hitta typ mysteriet på greveholm eller något och titta på det. :P haha
Ja iallafall jag åt hamburgare till middag och jag står fast vid det jag sagt förr och det är mycket godare att äta det ute än hemma.
jag sitter då och äter godis nu för det är kvar godis ifrån i fredags då vi inte tog oss ifrån hotellet så gick vi ju och köpte godis, nu lyssnar jag på en vacker låt jag lyssnar på den här:

Den är så fin, men den är svår att sjunga dock. :P
jaja jag ska iallafall lägga ut en bild till er som jag lovat, här är en bild på mig i västen som jag köpte igår.
kanske inte så bra bil, men alla som jag tog framifrån blev jätta fula och jag fick jätta konstig form , såg typ ut som att jag hade mansaxlr. :Phaha så den här får det bli.

aja nu ska jag nog gå och ta en tekopp med mamma och kanske se en film, vem vet?? ja vet! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du köpt västen?(;

2010-03-22 @ 01:10:09

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback