21/3 2010 - Ni frågar, Jag svarar!




Vad är bloggtrafik??
svar:
Det är en hemsida som gör att man kan få fler läsare,
jag brukar vara där och kolla på andras bloggar
men är dem ointressanta så klickar jag bara förbi.

Vilken färg är västen?
Svar:
Det är en svart väst, men ska köpa en till som går under bystet,
den jag köpt nu går över bystet.

kan du lägga in en bild på västen:
Svar:
Ja jag ska göra det lite senare ikväll då jag har stoppat in bilderna i datorn. :)

hur gammal är kattmamman?
Katten är väll mellan ett år och ett och ett halvt,
där någonstans men hon ser ju ut som en kattunge fortfarande.


Det vara alla frågor nu, men fortsätt fråga så jag kan svara. för jag svarar mer än gärna på era frågor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2010-03-22 @ 01:10:43
Postat av: ..

vilket programm går du?? och på vilken skola??

2010-03-22 @ 01:11:17

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback