21/3 2010

nu är jag vaken vi var vakna till fyra igår natt vi spelade bara kort det blev ingen film, vi spelade texas hold em, hjärter sju, hjärter och games. :)
vi hade då trevligt iallafall hade ni?
jag allvarligt talat verkligen älskar min morfar han är så snäll och underbar. många hjärtan till dig morfar.
Och jag älskar min mormor också även om det inte går så bra nu, men mormor jag håller tummar och tår för dig. <3
Nu ska jag gå ut med valparna också ska jag äta lite mat sen måste jag gosa med mr.love för han far em idag. :(
jaja vi kommer ju ses imorgon igen och resten av veckan. :D

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback