22/3 2010

NU har vi sett första avsnittet ur säsong 1 desperate housewifes :) shiet alltså jag är redan fast och måste se nu minst ett avsnitt igen per dag ur den här, och då jag sett alla avsnitten så kan jag ju börja om igen, till och med mr.love tyckte det var bra nu då han fick se ifrån början.
Nu ska vi gå och hämta nå nya handdukar sen ska vi se ett till avsnitt också ska vi bada bad kar med badbomb sen.
just nu ser vi på håkans bar och det blir nog efter det vi går, sen så ska nog jag och mr.love utomlands snart till våren.

Vart tycker ni vi ska åka??
1.turkiet
2.thailand
3.skottland (med mamma och pat)
4.bulgarien
5.eget förslag!

snälla hjälp oss för vi ska utomlands och jag vet vad jag är sugen på och det är något varmt men samtidigt så är jag öppen för förslag så länge jag kan gå i högklackat och slipper ha jacka så är jag öppen. :D

Nu ska vi hämta handdukarna.
PUSSELIPUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

hmm.. typ bulgarien eller grekland! :)

2010-03-22 @ 21:00:11
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv: Tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag har bara varit i Tyskland å det rekommenderar jag inte :P

2010-03-22 @ 21:45:30
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback