22/3 2010

Nu har jag sett två till avsnitt av desperate housewifes, det är så kul att se det igen för först minns man ingenting sen börjar man minnas eftersom. :)
Jag har vart i badet med mr.love också, men det var kallt vatten så då ville jag inte bada med han mer.
Men nu ska jag gå till receptionen och köpa sprite och cola. :D yääy gott.
Sen då jag kommer tillbaka så ska jag se ett till avsnitt sen ska jag nog sova, jobbar kväll imorgon så imorgon kan jag sova länge, om jag nu inte ska upp och äta frukost vill säga, men det får vi ju se hur det blir.
Om jag äter frukost så tar jag nog kort på buffen så ni får se lite grand vad som finns här.
Det är då ett hotell att rekomendera iaf så länge man bor inne på hotellet.
nu ska jag dra!
det blir extra mycket 90talsklipp imorgon efter som att det inte blev något idag, jag svarar på frågor imorgon också. :D

GONNA GET THOSE DA*N SHOES!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket hotell är ni på och varför?

2010-03-22 @ 23:17:15

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback