2/3 2010

Nu har jag klivit upp och måste tvätta kattlådan, kul att vakna då ens, då hade jag ju lika gärna kunnat ligga kvar i sängen ett bra tag.. :P
Nu ska jag först iallafall hitta min bankdosa sen ska jag föra över pengar så att jag kan fara och köpa en stereo och ett rör, och senare ikväll så ska vi hämta min bil. :D

men innan det så ska jag städa och möblera om för rummet ser jätte stökigt ut som möbleringen är nu, har ni tänk på det att en möblering kan få ett rum att se stökigt ut. Speciellt om möbleringen ser trång ut så det gör att rummet ser mindre ut.
ja iallafall nu ska jag gå och leta bankdosan.

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback