2/3 2010

Nu har jag tömt kattlådan och duschat, bror har farit bort så jag är hemma själv.
kring typ 4 så kommer mamma hem så ska vi fara och köpa stereo till bilen som vi hämtar idag. :) MIN BIL!
Sen ska jag fara och äta middag med D****** då ska jag nog äta tacos på Nodo.
Sen ska jag till mr.love och sova där inatt hoppas att katten inte får sina barn när jag är borta.

Nu sitter jag och äter godis också ska jag föröska städa lite här inne men det lär inte gå så bra, jag får höja musiken så högt jag kan och sen dansa och städa samtidgt (får hoppas ingen ser mig genom fönstret) haha.


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hallå där !

Västanbäck ligger i Skåne på Österlen.



Har du också katter,så trevligt!Vi har 11 stycken så jag har gott om kattlådor o tömma!!!



Kramen till dig från mig!

2010-03-02 @ 15:19:13
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hus i tex Thailand vore inte fel, men man har ett jobb osv, kan tyvärr inte bara lämna allt, fast jag har god lust ibland ;)

2010-03-02 @ 15:34:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback