2/3 2010

Nu sitter vi och ser på "dating in the dark" på 5an det var ganska intressant, är det någon av er läsare som också ser på det? :)
Det är jag, mr.love och mr.loves mamma som jag hädanefter kommer att kalla för miss. :)
det är iallafall vi som ser på programmet, mr.loves bror skulle komma hit och hälsa på men han har inte kommit än, miss's bil är trasig också och jag ville fara till ica.:( men då gick ju inte det.

Jag har varit och hämtat ut pengar i stan också som ska till bilen, nu ska jag ringa mamma och höra ifall hon skulle komma och hämta pengarna til bilen. :P jag tror att hon skulle hämta bilen hos min kusin.

jaja nu ska jag gå och ringa sen ska ag se på programmet.:D

Kommentarer
Postat av: tina

jo ja tror de ;> hör av dig! :D

2010-03-02 @ 21:00:13
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback