23/3 2010

har duschat och fick sluta "tidigt" som ni kanske såg för att jag la in 90talsklipp. :)
dem finns ju under kategorin dagens 90talsklipp så klart! :)

Jag och mr.love ska iallafall utomlands ganska så snart vi kommer att ta en sista minuten resa, det kanske blir i april om vi har tur. :D
någon som vill följa??
(självklart får ni betala själv)
Det blir väll mellan 2-4 tusen då vi nu ska ta en sista minuten och då är det exklusive mat och allt man ska göra där.
Vi är osäkra på vars vi ska jag är sugen på thailand eller bulgarien, är inte så sugen på turkiet längre eftersom att mat där kostar ju ungefär samma som hör och hur kul är det ens?
jag vill ju att det ska vara billigt att leva där så något billigt men fint och bra, det finns en nackdel med bulgarien som jag minns från då jag var där sist... Det är mycket kackerlackor och jag gillar inte småkryp.
men vi får se vars det blir iallafall.
maila mig på [email protected] ifall ni är sugna på att följa utomlands. :)

Ser det inte härligt ut??

Nu ska jag och mr.love lägga oss och sova för jag ska jobba från klockan 7 imorgon bitti tills 4 så jag måste kliva upp i tid så jag hinner äta frukost. :)
jag ska se på desperate housewifes nu också.


Kommentarer
Postat av: emelie

varför kallar du din pojkvän mr.love?

2010-03-24 @ 17:01:40

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback