23/3 2010 - NI FRÅGAR, JAG SVARAR!


Vilket hotell är ni på? och varför?
svar:
Vi bor på hotell laponia i arvidsjaur, och det gör vi för
att vi har Praktik här, så då jobbar vi också.
Varför gör du 90talsklipp?
svar:
Jag ville ha något som folk kan se framemot att titta
på i min blogg och då tyckte jag att 90talsklipp passade
så bra för dem som är födda på 90talet kollar gärna på det.
Hur gammal är du?
svar:
jag är 18 år fyllde det i januari.
Vilket programm går du? på vilken skola?
svar:
jag går hotell & restaurang programmet på strömbacka skolan i piteå.
Vars har du köpt västen?
svar:
Jag köpte västen på kappahl för 299kr!



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback