24/3 2010 - allmänt/dagens 90talsklipp

jag har nog glömt att säga det, men då jag skriver mina blogginlägg så ingår godnatt inlägget till den dag som senast var ifall klockan är över tolv, och det är för att jag inte riktigt räknar det som en ny dag förrens jag gått och lagt mig, om nu inte klockan är typ fyra lr något sånt, men jaja iallafall så ska jag och mr.love gå och lägga oss nu han fick 120kr i dricks idag, det är mer än vad jag fick. :(
Men ni vet väll at dricks läggs ju ihop i ett och samma sen delar man det på alla som jobbar i servering och kök.

Jag ska se klart avsnittet som jag tittade på sen ska jag lägga mig och sova för börjar klockan 8 imorgon och slutar ca 4 om jag börjar klockan 7 så får jag sluta kl3 men jag har ändå inte så himla mycket att göra här på hotellet så tyckte det var lika bra att börja den senare tiden eftersom att jag har svårt att sova, jag tror inte jag har somnat före 1 på natten på ett bra tag, men som sagt nu ska vi gå och lägga oss.
jag lägger in ett litet klipp i det här inlägget som tillhör 90talsklippen, eftersom att jag lovade 90talsklipp idag, då det blir bara ett. GOD NATT!

bolobompa nr1, har ni sett.. kanal ett!?:

[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[x]-när all that var det roligaste som fanns
[x]-pokemon och digimon
[x]-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på
[x]-när Pippis pappa var fångad av pirater
[x]-när Timon och Pumba bara var med i Lejonkungen och inte hade ett eget program
[x]-"I'm a tamagutchi, and I can make you happy"
[x]-"I'm a barbie girl, in a barbie world, I'm made of plastic, it's fantastic"
[x]-"Sola å bada, tio pina colada. På sommar'n är livet som bäst"
[x]-"Mål mål mål, mera mål, å mål, det kommer det att bli"
[x]-"boom boom boom boom, I want you in my room"
[x]-"Mama mia, here I go again"
(KUNDE DU ALLA MELODIERNA UTAN TILL?)
[x]-när rugrats inte hade ersatts av all grown up
[x]-när lattjo lajban var veckans höjdpunkt
[x]-att "mojje och mimmi" förut var "nicke och nilla" och innan det "nicke och mojje"
[x]-första gången det hölls melodifestivalen för barn, MGP Junior och Sofie sjöng om Superduperkillen
[x]-Creep School, Aahh! Riktiga monster!, Dough m.fl
---------------------------------------------------------
Minns du även...
[x]-när Greveholm var julkalendern
[x]-”Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider på snowboard och skidor”
[x]-väntan på att babysolen i Teletubbies skulle gå ner så andra program kunde börja
[x]-REAs testpatrull
[x]-S club 7 och A-teens
[x]-När alla såg på Noas ö och sen gick runt och sa ”Ojski pojski”
[x]-Lilla sportspegeln med Tom&Jerry i pausen…
[x]-När Vintergatan 5A var först ut som sommarlovsmorgon
[x]-Alla minns.. Dr Bombay
[x]-Daddy DJ
[x]-när man lärde sig siffor och bokstäver från 5 myror är fler än 4 elefanter
[x]-innan Pixar Animations började göra filmer och Disney var the one and only
[x]-”Har ni sett… kanal ett?!”
[x]-när bolibompadraken studsade bland stjärnor mot en blå bakgrund


Kommentarer
Postat av: josse

gå in på blogegn och kolla våran klasströja haha, har fått den nu!

2010-03-25 @ 15:35:15
URL: http://josefinpersson.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback