28/3 2010

Nu är jag och mr.love hemma hos mig jag sitter vid datorn med en liten kissebäbis i knät, den försökte gå på tangentbordet men det tyckte jag inte att den skulle göra, för då fattar ni nog ingenting som står. :P haha
vi har vart på ica och jag har hämtat ut pengar till bussen imorgon.
Vi upptäckte då att mr.love's busch är borta så han letar nu och hans mamma letar också hemma hos han, hans mormor och morfar har kommit idag till sverige från finland, och hans mormor har lånat hans jacka hon kan ha tappat ut buschen då ur hans ficka men vi vet inte än så vi får se för, det saknas också en liten plåtbusch som vi hade alla kvitton i som vi skulle ha sen för att få igen våra pengar av skolan för färderna till arvidsjaur och tillbaka.
nu ska vi sätta oss och se en skräckfilm så jag kanske lägger in en söt liten bild på bäbisarna senare ikväll. :D

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback