1/3 2010 - Mr.Love här!


Nu gör jag mr.love ett gästblogginlägg.
Piteasflicka är ganska så beroende av sin blogg hon har haft en annan förut men använder den inte längre.
Glöm inte att lägga till henne på bloglovin på länken i menyn och om ni vill ha fler läsare som henne så klicka på länken under!
MER LÄSARE
Det är säkert där många utav er är ifrån och läser hennes blogg men ni andra som bara vill ha fler läsare regristrera er på länken.
Jag kan lugnt säga att hon har kämpat för att få alla er läsare hit.
Och hon tar gärna emot era förslag om vad hon ska skriva om.

Svara också på hennes frågor annars kan inte bloggen bli bättre heller.
OM NI SKA SVARA PÅ NÅGOT ANNAT SÅ KOMMENTERA INTE PÅ DET HÄRA INLÄGGET!!

Hon vet inte om att jag skriver ett gästinlägg så schhh! Säg inget till henne och hoppas att hon inte ser det!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg design. hur är det? :)

2010-03-01 @ 01:33:52
URL: http://mariaat.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback