29/3 2010

Förlåt för så dålig uppdatering men först imorse så försov jag mig, sen for jag till ungdomsmottagningen och dem ska göra en blödar test på mig, pga alldeles för mycket blödarvecka, en blödartest inäbär att dem först gör:
1 gravtest
1 blodvärde test
1 klamydiatest (helt onödigt)
också måste jag äta ett halvt ppiller per dag i 6 veckor.

Sen får vi se hur det går. Jag och mr.love på skolan så kom vi på att det vore helt onödigt att vara upp till arvidsjaur för två dagar, så vi ringde dit och frågade om vi kundefå jobba två lördagar eller två dubbelpass iat för att komma upp för två dagar och det tyckte dem var okej, så vi har lov nu! :D:D
yeey.
Då vi kom hem till mr.love så åt vi lite mat, det var jansons frestelse med skinka ist för fisk. :) gott
sen har jag duschat och nu tittar han på "boston tea partey" och jag sitter vid datorn.
nu ska jag nog också gå och titta jag ville bara visa att jag levde.

då jag skulle gå in i mitt rum och hämta min väska hemma så upptäckte jag att den svarta kattungen hade smitit ur lådan för typ femtioelfte gången och då jag öppnade dörren så riktigt sprang den väldigt ostadigt mot dörren och tänkte rymma, men det gick jag inte med på. :P haha
tyvärr så har jag inga bilder på den häre datorn så ni får en till bild på skorna som jag ska köpa typ imorgon eller på onsdag. :D



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback