30/3 2010

NU när vi sett klart filmen så kan jag säga att det är en läskig film, jag blev faktist lite ärdd, med tanke på att en utav mina rädslor faktist är mördare. :P
nu ska vi iallafall gå och lägga oss och se en bättre film.

Då jag var liten så hade jag en bok som hette "vad är klockan" pat (mammas man) kom fram med den nyss till mig så jag vart bara tvungen att läsa den och då upptäckte jag att det stod i den följande : " efter prickarna så är det minuter från 1 till 60." det handlade om digitala klockor men det är ju fel det går inte från 1- 60 det gåår ju från 0 - 59 eller har ni sett att det stått att klockan är 7:60 ngn gång??
nej skulle ju inte tro det. så där lär dem ut en sak fel, men sk*t samma det lär man sig ju ändå i skolan sen, men ändå fult att det stod så.

Nu gick kattmamman min ut på vift hon gick ut ur rummet så mr.love fick lov att hämta henne för hon måste vara här inne eftersom att dörren är stängd nästan hela tiden, aja nu ska jag välja en film sen sova, god natt!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback