31/3 2010

Är det någon mer som fått mer i studiebidrrag än vad det burkar vara??
jag har fått 1300 i studiebidrag av någon anledning men jaja skitsamma inte gör det mig något.

Nu är jag iaf vaken och jag sitter med den minsta kattungen i knät, igår var det fyra kattungar som smet ur kattlådan då vi skulle sova så då sprang dem omkring på golvet och skrek.
Nu skriker flera av dem bara för att ellie håller på och tvättar dem och det är ju såå hemskt att vara ren av kattsaliv, :P haha

Här är en kattbäbis med mig.

Här är en av dem med mig vid datorn.

Igår då den som är svart valde att sätta sig i Ellies vattenskål, :P haha så söt.

ja mina gullebäbisar ni lär ju få se mer bilder senare då jag har lite mer försöker fota dem mycket men dem rör sig ju så mycket så det är inte så lätt. :P
jaja nu ska jag gå och packa för finland.
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback