3/3 2010

nu har min "fru" gått hem, vi gjorde ingen blogg. jag följde henne in bit och nu sitter jag och fryser och är rädd för katten. låter konstigt jag vet.
men jag har aldrig sett en katt föda och jag tror att hon kommer göra det inatt för hon ligger i sängen bredvid mig och gnäller och spänner sig, får katter värkar för om dem får det så fick hon nyss det. Går vattnet för katter för om det gör det då kommer det gå i min säng för jag vågar inte lyfta ner henne, min bror fick nyss lyfta ner henne men då hoppade hon bara upp i sängen igen. Iallafall så om hon får ungar inatt så får ni se bild imorgon. och får hon inte inatt då får hon antagligen imorgon... AAAAH jag är rädd! :p haha
Nu ska jag iallafall starta en film och sen ska jag sitta och titta möjligtviss hålla katten lugn, kommer nog inte sova mycket! ska ju bort imorgon därför så kan jag ju inte hälsa på min syster. Nu kan jag inte skriva mewr för nu får hon mer värkar.
GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: lukes

Jag och min kompis har en tävling om vem som först kommer upp till 100 prenumeranter på bloglovin. Vill du följa min blogg? Jag kan följa din :P

2010-03-04 @ 00:25:04
URL: http://lukes.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback