4/3 2010 - DAGENS 90TALS KLIPP

Idag är det dags för..."sola och bada, pina colada"... om ni minns, och om ni inte minns så kommer det här.


ett nytt 90talsklipp imorgon så klart! :D

[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[ ]-när all that var det roligaste som fanns
[ ]-pokemon och digimon
[ ]-när man spelade kulor på skolgården varje rast
[ ]-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på
[ ]-när Pippis pappa var fångad av pirater
[ ]-när Timon och Pumba bara var med i Lejonkungen och inte hade ett eget program
[ ]-"I'm a tamagutchi, and I can make you happy"
[ ]-"I'm a barbie girl, in a barbie world, I'm made of plastic, it's fantastic"
[ ]-"Sola å bada, tio pina colada. På sommar'n är livet som bäst"

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 15:18:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med i Veckans blogg?

2010-03-04 @ 16:09:33
URL: http://frallananna.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback