6/3 2010

har nu suttit och tittat på lite bilder ifrån igår, och det verkar som att vi hade roligt iallafall. :P haha nu sitter jag och gosar med katten medans bäbisarna sover, alice i underlandet var bra.. ska jag berätta hela filmen??
nej jag ska inte förstöra det för er som ska se den. :P
Jag har iallafall lust att se den igen nu, eller att se på tecknade alice i underlandet som man såg då man var liten.
Jag ska städa i mitt rum och rensa kattlådan, KUL dagen efter, eller så inte!
veckans blogg kommer om ett litet tag då jag har fixat bilder. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, var lägger jag in länken "bloggens värde" ?? :)

2010-03-06 @ 23:29:03
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack! :D

2010-03-06 @ 23:49:40
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback