6/3 2010

jag hade trevligt igår med Ma***, vi var kvar på kalles ända tills dem stängde, jag har tagit en massa bilder på folk. :D men kameran fick slut batteri, så kan inte lägga ut dem, ikväll ska vi gå och se på alice i underlandet. det ska bli kul. men kände ändå innan helgen att shiet ska jag först ut och sen på bbio dagen efter men jag tror att det löser sig.
då jag kommer hem sen så ska jag städa lite i mitt rum. NU ska jag äta en frukt sen fortsätta se på tv.
Kul med er nya bloggläsare lägg till mig på bloglovin. :D
Veckans blogg kommer ikväll då jag är hemma. :D

Kommentarer
Postat av: norrland

Den heter Alice I UnderLivet :D

2010-03-06 @ 16:07:11
Postat av: Ma***

Jag skriver väl inte ut min blogg den här gången ;) Men klart vi hade det trevligt igår!



Kram!

2010-03-06 @ 19:09:54

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback