7/3 2010

Nu sitter vi och spelar chicago i köket, jag och mr.love ska hem till hans pappa och bli bjudna på tacos, sen ska vi hem till han och bara mysa på. Veckans blogg utses ikväll då jag är hemma hos mr.love.
Hans syster kommer strax och hämtar oss, min bill låter fint, var nyss ute och prövade gasa lite och den låter fiint.
nu ska jag packa ihop datorn,för måste ta med mina saker till mr.love för att vi far ju tillbaka till Laponia i arvidsjaur.
LOVE YALL...

GÅ IN OCH RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG UNDER KATEGORIN VECKANS BLOGG!!


Kommentarer
Postat av: jennifer*

sv; haha okej ? =P

2010-03-07 @ 17:08:26
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

knappast din jävla dennis?

2010-03-07 @ 20:19:55
URL: http://nnathaliesvonni.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback