8/3 2010

nu är vi framme på hotellet, vi hade fått lov att byta rum för att det vart så fullt på hotellet det här rummet kommer vi bara att ha i tre nätter sen ska vi antingen byta eller få vara lediga pga brist på rum.
Nu ska vi gå och äta middag, jag tror att det blir frasses, för personalen har redan hunnit äta middag så vi hann inte äta med dem.

det har varit jätte dålig uppdatering idag men det är ju för att jag har suttit i bussen, och haft lektioner.
men lovar att bättre kommer det att vara.

Jag hade tydligen glömt att länka veckans blogg förut idag för jag skrev ett snabb inlägg och var ganska så stressad. men här är den iallafall! veckans blogg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå in på min blogg och delta i tävlingen!

http://johannniiisandberg.blogg.se

2010-03-08 @ 21:36:21
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback