8/3 2010

Springer abra in snabbt här i biblan för att skriva ett blogginlägg.
Jag och E då vi gick på lektion så råkade vi sitta i fel klassrum med fel grupp en hel lektion och sne gick vi till rätt lektion, idag efter skolan så måste jag hem först och sen åka med den sena bussen för att glömt lite saker hemma som jag måste hämta så då ska vi byta buss då vi ska fara till arvidsjaur.
Nu ska vi ha gympa sen är det lunch funderar på vad det är för mat i skolan på lunchen om man ska gå och äta på typ subland istället, fyf*n vad gott med en smörgås därifrån. jaja nu ska jag gå på gympan. :D
HUR MÅNGA HAR LOV NU??


Kommentarer
Postat av: Johanna

GODMORGON! hoppas du får en härlig måndag:)



Jag är ledig ;)

2010-03-08 @ 11:34:28
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/
Postat av: Desirée

Tjena! :) Ha de bra i a-jaur, och hoppas att det blir en rolig vecka för er! Kram på dej tjejen :)

2010-03-08 @ 11:53:46
URL: http://desireeee.blogg.se/?tmp=08114916
Postat av: alma

sv: du hade alldeles rätt, de hade inte naturgodis på statoil ;)

2010-03-08 @ 12:22:56
URL: http://almaass.devote.se
Postat av: Anonym

länka veckans blogg

2010-03-08 @ 15:04:36

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback