VAD ÄR VITSEN MED ALLA DESSA HOT??

Våran skola i piteå "strömbackaskolan" har blivit hotad det står i aftonbladet och det står i piteåtidningen och det finns ute på existenz... Hur ska det nu gå, så här skriver killen som säger han ska skjuta alla:

så skriver han på ett forum, jag tycker att det börjar bli mycket hot på piteås skolor, det har varit bombhot på hortlaxskolan och på strömbacka tror jag att det har varit en gång också.
Så här ser det ut på aftonbladets hemsida:


tryck på bilden för att läsa resten på aftonbladets hemsida.
tur att vi är uppe i arvidsjaur och inte ska på skolan imorgon.
men det är ingen som tar dem hära hoten seriöst det är ungefär som "pojken och vargen" han sprang och skrek om varg flera gånger och tredje gången så kom vargen på riktigt och ingen trodde på honom, men hur ska det då gå i piteå då det faktist händer något på riktigt.
Alla tar ju det här skjuthotet på skämt nu, så vem vet tänk om någon drar fram ett hagelgevär imorgon då.
Polisen har sagt att får dem inte tag på vem det är så skulle dem nog vara på skolan imorgon.
men då är frågan, vad är vitsen med alla dessa hot??


Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet jag går på den skolan!? :O

2010-03-15 @ 23:23:04
Postat av: Bloggen om Film

Mjo, det är riktigt tragiskt!

Gick själv på Hortlaxskolan när Bombhotet kom..kan inte säga att jag blev rädd eller "gick på det", men man blir ju sjukligt irriterad.. Att folk har tid och orkar lägga ner energi på något så töntigt och omoget?

jasi, man slutar aldrig att förvånas!



Jag hoppas att alla får sitt straff, nu allra senast som du skrev, han som hotade Strömbacka!

2010-03-17 @ 15:00:00
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback