12/5 2010

svar till anonym: Ja jag borde sola mer, jag har prövat sola några gånger men jag har så gryymt ljus hy så det brukar inte bli så mycket så nu till sommaren så lär jag väll bli lite brunare/röd :P haha nej men jag ska sola lite på solarium också.

Nu till annat, jag och mr.love har just kommit hem vi har varit med P, C och R det var rooligt, vi har lite planer inför sommaren också det ska bli en bra sommar förutom att mr.love kommer att vara borta och jobba ganska mycket. :(
nu ska vi sova så skriver väll mer imorgon.

PUSSPUSS GOD NATT!

den här har jag målat på min bild & form lektion och jag ska gå till någon tatuerare (inte än) också ska dem få titta lite på den och finslipa den lite också ska jag göra den till en tatuering någonstan jag tror att det blir typ på ryggen. :) men inte ås stor. För er som inte ser så står det mamma... bokstäverna måste fixas också.

Kommentarer
Postat av: Den gamla

Så fin bild du har gjort

2010-05-13 @ 10:00:15

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback