13/5 2010

seriöst! jag är nog den elakaste människan på jorden och jag vet inte hur jag ska ändra på det.. jag vill inte vara den jag är, den som alla vet är jag.
alla vet vem jag är kallad vid ett namn, bryr mig inte om namnet men vill inte ha den uppmärksammheten som detta skapat, jag vill inte ha vissa referenser som jag aldrig blir av med.
Jag orkar inte behöva gömma mig för att slippa bli sedd, kan ni inte fatta att jag inte vill någonting just nu!



Till annat, mina sista hela par jeans som satt tajt har nyss gått sönder då jag hoppade studsmatta..... men det var inte det texten handlade om, det är annat som ni aldrig får veta.
nu ska jag och mr.love plugga, har nyss städat hallen.

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback