2/4 2010

nu är jag ju hemma hos mr.love och vi har suttit och sett tv sen blonderade jag mitt hår ist för att avfärga det och då blev det typ orange/rött från svart/brunt. :P
sen har jag färgat överhåret brunt så nu är jag fiin i håret igen, jag älskar att göra nya saker med mitt hår speciellt då det blir bra. :)
Nu ska vi se klart på filmen "good luck chuck" för den är på 3an nu på tv sen ska vi gå och lägga oss för bussen går halv åtta imorgon bitti, jag tycker så synd om chuck i filmen. :)
aja...
PUSSPUSS GOD NATT

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback