29/31 /5 -2010

Jag är hemma och ska sova snart, jag ser på "fools gold" Benji får ligga och mysa med mig i sängen. Jag har vart hos Linus ikväll. hade igentligen tänkt vara med rebecca men hade inte så mycket bensin i mopeden och studiebidraget har ju inte kommit än. eller ja nu har jag inte kollat sen klockan blev tolv, så nu borde det kanske ha kommit men hade inte fått det då jag skulle till rebecca så jag var med Linus, Dennis och Kajsa. VI hade väll kul då Kajsa Och Dennis hade farit så såg jag och Linus på en film. :)

nu ska vi sova jag och Benji älskade hund. <3<3<3
Han är så fin min älskade pojke.

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback