3/5 2010

NU sitter jag i köket vid miss's dator hon har gått och lagt sig och jag och mr.love ska väl gå och lägga oss snart vi också men inte riktigt än vi har pluggat massor av teori idag också(körkortsteori). NU ska vi göra en liten fruktsallad och se på csi sen ska vi gå upp slå igång en film och sova för imorgon så har vi nationella i engelska igen så vi börjar kl9.00.

Jag har suttit och tittat på tv med "miss" och mr.love (miss=mr.love's mamma) iallafall så vi tittade på hollywood fruar oc´h vi skrattar som vanligt åt maria montazami för hon är så BLOOOND! allts nu menar jag iinte hårfärgen.
Den som är bäst i det där tycker då jag är lena jolton.. :) sen så h***r jag ju anna anka hon är ju heeemsk! jag måste se nästa vecka guud.

aja nu ska vi fortsätta eva vårat liv.
PUSSPUSSGODNATT

Kommentarer
Postat av: AMANDA JANSON

förlåt för sent svar!



tack så mycket:D

2010-05-04 @ 16:12:34
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback