5/5 2010

svar till "den gamla" - jag har redan gjort klart mina teorilektioner men man gör inte all teori då utan man måste träna en massa teori hemma också. :)

iallafall nu är jag och mr.love hemma, min lillebror oliver fyller 12 idag så jag måste nog på ok eller något och köpa en present åt han.
jag sitter i min säng nu efter att ha städat lite i mitt rum och jag har den sista kattungen bredvid mig och den är busig jag försöker lugna ner den men det går inte så himla bra den bara biter på min dator, :P
vi kanske ska fara med C och J till igeltjärnsberget men vi är inte säkra för att dem smsar mig men jag har inga pengar på telefonen så jag kan inte svara på om vi ska följa om vi ska fara så kommer vi köra moppe haha det var ett tag sen men dock så har jag ingen hjälm för den jag har/inte har är olaglig så ska inte använda den så ifall att vi far så måste vi låna hjälm av min mamma och broder.

aja men nu ska jag prata lite med mamma. :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: den gamla

Men så att du redan har gjort det,för tänk om han hinner före ;)

2010-05-05 @ 19:40:21

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback