7/4 2010

Hej igen förlåt för det vart så skitkass uppdatering men har inte haft så stor lust att vara på datorn på ett bra tag, det beror på det ena och det andra.

Jag är iallafall hemma hos mr.love för vi ska sova här inatt och hans mamma är borta, min syster josefin sover här med oss inatt också. :)
Vi har sett film och ätit tacos plus lite annat gott ikväll, och hhar vi vart förbi hos crille några timmat nu ska vi gå och lägga oss, jag och mr.love ska väll se en film också.
sen får vi väll se vad som händer imorgon och hur mycket uppdatering det blir då. :)
PUSSPUSS GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Pam :)

allt bra med dig? ;d

2010-05-09 @ 15:20:17
URL: http://soetpam.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback