30/11 2010 - Bror trött. :)

Nu börjar det vara dags att lägga sig och sova för att orka med ännu en dag imorgon.

Nu under natten så här har ni lite "natthumör" för er ugglor. :)
(det är min lillebror då han var vääldigt trött. :P



30/11 2010 - "SPÖKEN"!!

Nu är det ju så, jag har sagt det en gång förut tror jag men jag säger det igen iaf. ;P att jag är med i ett "spökgäng" eller vad man nu ska säga. Och så fort vi kommer igång med att fara till dem ställena som är planerade så kommer jag att skaffa en kategori för det också kommer jag att skriva mer om det och även lägga in bilder självklart oredigerade, möjligtvis ljusa upp dem.eller ringa in där det är något. :)

måste bara säga att jag vill inte att folk dömmer, tror du inte på "andar" eller vad man ska kalla det så är det helt upp till dig, men döm inte mig för det.
jag är inte KORKAD likadant som ni som inte tror på det ni är inte heller korkade! allting med tro är upp till var och en så inga idiotiska kommentarer om detta tack!



30/11 2010

inatt så fyllde jag på tlf, idag har fått köpa en liten sak till mig själv, annars har jag handlat julklappar och har nästan inga pengar kvar..

anledning till varför jag måste köpa julklappar trots att jag inga pengar har. Det är för att då man får julklappar så känns det skiitdumt om man inte har någon julklapp tillbaka, det känns bara elakt att bara ta men aldrig ge.

Jag har nu köpt till:
mormor/morfar
farmor/farfar
Josse, carro
Mamma x2 och P
Pappa och S
Mii
Min fru
Kussenusse
Miss
+ födelsedagspresent till:
Miss och Josse

Har kvar att köpa till:
Dennis
Oliver
Kevin
Celine
Louise
Anneke

RADERAT!!

Jag handlade under affekt i förmiddags!! Men jag kan ju lungt säga att i skolan ist för att lära sig skitgrammatik och grejer kanske man borde ha en lektion om rätt och fel ist, för det är många som inte vet skillnaden och många som kanske vet men skiter i det!!

INFÖRSKAFFA LEKTION UNDER SKOLTID I "RÄTT/FEL"!!!!!


28/11 2010

Jag har börjat packa lie saker för Ca kommer ju och hämar mig sen då hon slutat jobba. :) så då ska vi bara svänga förbi hem till mig och hämta lite hudkrämer. :)

nu ska jag försöka få upp mr.love. ja vet vi sover alldeles flr länge men jag har faktiskt varit uppe mycket längre än han nu. ;P

PUSSPUSS



28/11 2010

GOD NATT CYBERWORLD!!

FILMTIPS!!

 

TITANIC!

Titanic är en film som alla borde se, har du inte sett den så MÅSTE du se den. Man kan se den flera gånger om och varje gång trots att man redan sett den typ 1000ggr så är man lika spänd och hoppas på ett bra slut varje gång. Det är en film som om jag skulle se den utan att vara trött så skulle jag säkert kunna gråta utav den också. Nu gråter jag inte lätt av filmer det finns typ 2-3 filmer som jag gråtit av titanic är en av dem!

Ni som inte sett den.. det är ett måste, gör vad som helst för att se den gå och köp den, tanka hem den, låna den  vad som helst bara ni ser den. DET ÄR EN KLASSIKER!!!!

Den är ganska lång så se till att du har tid över då du ser den och inte blir så att du måste gå iväg fler gånger än nödvändigt under filmen.


27/11 2010

jag vet dålig update idag och inatt. ;P men jag såg på titanic också somnade jag sen vaknade jag upp i någon timme och såg klart titanic sen somnade jag om igen. ;p

Mr.love har nu legat och sovit sen typ 10 och jag ska försöka väcka honom för vi ska vara hundvakt ikväll för att miss ska ut och se på ett band på en krog. ;P

aja nu ska jag hoppa på honom. ;P

PUSSPUSS

26/11 2010

HUR DU GÖR EN HEMMA BOMB AV SMÄLLARE!

Nu ligger jag i sängen, jag fick tråkigt så jag gick och hämtade:

1. smällare (finska) (Y)
2. Silvertejp
3. Två tallrikar
4. Sax
5. aluminium folie som inte behövdes.
6. stearinljus/hållare

1. först gröpte jag ur stearinen ur två stearinljus.
2. knäckte en massa smällare och hällde kruten i ett av stearinljushållarna.
3. Sen blandar man lite eftersom att det kommer mest troligen i lite packning i det hela. ;P
4. gör ett hål i det stearinljushållaren som du inte använt än.
5. Ta en smällare och tryck stubinen genom hålet och sen trycker du ner smällar delen i stearinljushållaren som har krut i sig.
6. sen stoppar du andra stearinljushållaren över den första också trycker du lite här och där så att det ser ut som en minipuck.
7. sen tejpar du med silvertejp så att det sitter ihop överallt, för om det inte sitter ihop överallt så kommer det bara att flyga delar av bomben överallt och då kommer det inte att bli en smäll, så se till att det sitter bra men det får inte vara för mycket tejp heller.

sen hittade jag en påse som det var en massa trasiga smällare i som det var fullt med krut i botten så jag hållde det i ett stearinhållare och gjorde en extra bomb som säkert inte kommer gå så bra men endå. ;P lägger in filmer senare ikväll/natt och visar hur det gick med bomberna.

RESULTAT KOMMER SENARE!!
( vå får hoppas på inte sånt resultat, men det är nog lungt. ;P )

26/11 2010

Ja förlåt för dålig uppdate idag. ;p
Sista dagen av praktiken var idag, tråkigt men sant.
Jag slutade 11 då åkte jag in till station till mr.love och åt lunch med honom eftersom att jag tycker inte om tomtegröt.

Sen gick vi lite i stan och jag blev kär i en kofta som jag ska köpa då studiebidraget kommer efter att jag gjort julklappsinhandling.
efter stan så blev det hem till mig med buss sen kom C och J och hämtade oss också blev det willys handla dricka, godis och chips, sen stan igen för att J behövde en jacka.

Pojkarna ska iaf lana och vi är hemma hos mr.love.
Jag coh J ska se på Titanic sen. ;P
Nu blir det lite nörd vid datorn läsa lite om anden i glaset ja jag tror på övernaturliga fenomen, ber ni om att veta mer ås kan jag förklara vad jag vart med om, men vill ingen veta så orkar jag inte kanske att jag gör en flik om det senare.

Här är en video på min lillasyster då hon känner hur hennes örhänge ser ut. ;P



25/11 2010

har nyduschat och känner mig fräsch. ;P

fick kommentaren för någon vecka sen, då jag fick ett par byxor av en tjejkompis att hon tyckte det var ovant att se mig i mjukisbyxor. Jag tycker att jag alltid har mjukisbyxor på mig och hon sa att jag typ jämt har jeans. ;P
så nu när jag pratade med mr.love så frågade jag han, och han sa att jag har mjukisbyxor hemma men inte lika ofta ute. ;P

men mjukisbyxor är väll ändå mer såna här skönslapparkläder som man har hemma med en större tröja. dock så måste jag säga att det är MÅNGA som får snygg rumpa i mjukisbyxor, då pratar jag inte om killar.

aja till något helt annat här är en video på mina kusiner hor mormor och morfar med deras hundar. lägg märke till ljudet från en av hundarna. ;P den låter skit wierd.



25/11 2010

NU har jag pratat med mr.love för ett tag sen han kommer inte hit idag, jag hann ta mig en powernap på typ 20-30 minuter också. Jag har ätit middag, något med köttfärssås såklart som mamma och p alltid äter. är så spyless på köttfärssås. ;P kan dem inte laga någon utav alla fläskfileer istället! ;P

HUR MÅNGA HAR SETT PÅ "HALV ÅTTA HOS MIG" UNDER VECKAN SOM VART HÄR I PITEÅ!!

25/11 2010 - LÖNING

Det suger att vuxna får löning idag men vi studenter ska måste vänta tills 29 eller 30onde... varför är det så?
Varför kan inte vi studenter få våra pengar den 25e också.. eller till och med 20onde som barnbidraget??

Iaf igår gjorde jag så gott som inget ifrån min lista så måste göra saker idag, och förlåt för ingen uppdatering mer igår, det är för att jag åt sen somnade jag, var lite trött igår.

aa nu ska jag iaf försöka få tag i mr.love och höra om han kommer hit eller inte, sen ska jag stoppa igång en tvätt..

PUSSPUSS

Framtidsmål: jag ska bli rik!!

FILMTIPS!!

 

Nu är det så här att jag såg en film för bara någon dag sen som hette "motherhood" den var bra, inte bäst men den var bra.

Alla ni som vet hur era mammor har det, om dem har mycket att göra, är stressade och ni vet att dem försöker fixa allt fastän dem bara inte kan. känner ni igen det??

Isfl ska ni se "Motherhood". om du så är mamma själv eller har en sån mamma som jag beskrev ni borde se filmen. I filmen spelar Uma Thurman, jag tycker att hon är en bra skådespelare. Ni andra ni avgör själva vad ni tycker. Men det var iaf dagens filmtips. ;P



24/11 2010

Idag är det exakt en månad kvar tills julafton.
dags att börja julpynta, inhandla julklappar, vissa kanske ska börja handla vissa saker till julbordet till och med.

Och med detta vill jag säga: NU ÄR DET JUL IGEN, Å NU ÄR DET JUL IGEN!!

Alla som känner sig manade att köpa julklapp till mig varsågoda. :) Jag kanske ger en julklapp tillbaka. ;P
Så fort studiebidraget kommer så blir det dags för julklappshandling.. det enda jag behöver då är en chaufför... ;P

I år blir det en massa julfirande, jag ska även förhoppningsvis som det ser ut nu så ska jag fira jul med mr.love för första gången. Vi slipper dem dyra samtalen mellan finland och sverige, vi slipper sakna varandra och vi slipper fira våran egen lillajulafton då vi kommer hem. Och har man tur så får man kanske till och med julsex. ;P
tihi jag vet jag är lite Naughty idag, men det är för att jag är på bra humör.

Nu ska jag:
1. sortera kläder
2. Tvätta kläder
3. bädda färdigt sängen
4. sortera skor
5. hämta lite kläder och sånt från garaget( vinterkläder, har ju bara sommarkläder inne)
6. ringa mr.love
7. laga middag
8. städa lite åt mamma
9. torktummla alla kläder
10. städa garderoben


Sen måste jag sova för att lilla jag är trött idag. ;P

TJOSAN I TROSAN!!
Jag och min syster.. <3 saknar sommaren. ;P

23/11 2010

Nu är mr.love här.. ;P

Här är en film på antes muppöga, det är awesome!



23/11 2010

Nu är mr.love här.. ;P

Här är en film på antes muppöga, det är awesome!



FILMTIPS!!


Idag tycker jag att ni filmsugna ska se på "The green mile" just för att den filmen är väldigt bra och rörande. Och vad dem än säger i filmen så skapar man sig en egen tro och man lever sig in i filmen.
Man kan riktigt hata vissa karaktärer i filmen, det värsta är nog att vissa av skådespelarna tycker man inte om efter heller!!

PUSSPUSS

23/11 2010

Mina muffins på praktiken idag verkade då som att dem blev uppskattade. ;P

Nu medans jag väntar på min tröööööga pojkvän så ska jag se på date night.:) HUR MÅNGA HAR SETT DATE NIGHT?? VAD TYCKTE NI OM DEN?

Så fort jag laddat kameran och så, så ska jag ta kort på alla mina högklackade bara jag hittar dem alla så ska ni få se vad jag har för skor. :)
Men orkar kanske inte lägga upp alla i samma inlägg för då blir det så långt inlägg. ;P

Jag tycker att den är rolig och bra, rent utav gryym.. ;D

23/11 2010

Försök aldrig att få en kille å love något, för dem vet fan inte hur man håller det!!

Skriver dock inte mer än så om mitt förhållande här på bloggen.. börjar bara vara jävligt aggressiv nu!!!

Aja jag är då hemma från praktiken var snabbt in på coop konsum, hatar dock coop för dem suger men det var så lång kö på ica så orka it gå in där ;P

Nu ska jag väll typ se en film och matstrejka!!

FUCK YOU ALL!!

(deppdagidag)
Saknar Lucifer!!<3<3<3<3<3

22/11 2010

Har precis målat naglarna rosa. ;p men lämnat den franska manikyren framme.. Här är en bild från google har inte hunnit ta kort än. ;P målade för typ 5 sec sen. ;P

Måste dock säga att den dära målningen såg väääldigt klumpig ut, inte snygg alls!! (DISSS))


AJA LOVE BITCHES!

22/11 2010 - MUFFINS

Jag blev uttråkad så jag lagade en till sats muffins. ;P
Nu ska jag fortsätta städa rummet sen ska jag läga mig och se film och försöka sova så jag tar mig upp imorgon bitti. ;p

Dock så lär nog mina nagla att åka imorgon tyvärr, eftersom att jag ska tillbak till praktiken...

PUSSPUSS

22/11 2010 - trodde aldrig

Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle göra detta, men nu gör jag det. jag ska lägga in ett väldigt kort klipp då jag sjunger en väldigt kort snutt. Jag sjunger "med en enkel tulipan"

säg gärna vad ni tycker men var snälla!! ;P annars kommer jag aldrig mer våga göra något sånt här. det här är ett väldigt stort steg för mig med tanke på att någon lagt ut ett klipp på youtube från då jag skulle försöka "rappa" då jag var typ 11-12 år. den som lagt ut det påstår att  jag var 16 men det var jag inte. hur som helst VAR SNÄLLA!!

jag vet att jag tar  mig på näsan men det var för att det kliade. ;P
SÄG
DOCK GÄRNA VAD NI TYCKER!!!



22/11 2010

Älskar min tunga och ha fixat naglarna i helgen. ;P

Tror inte att jag visat dem här låga kläackarna heller:

Jag klarade ut bloons på easy. ;P tihi

soptunnan på teknikenshus var täckt med klistermärken. ;P


PUSSPUSS

22/11 2010

Jag har lagat middag, och ätit för den delen. ;p

Jag gjorde köttfärs med någon kryddblandning så dära random kryddor. också kokade jag ris så som min farfar brukar göra det. ;p säger dock inte hur för det är hemglir, ungefär som receptet som mamma har till muffinsen som jag gör, jag kan göra då folk är i närheten men säger aldrig receptet. ;P sen har jag egna kalla såser och varma såser som jag inte berättar för någon förutom mamma. :)

aja nu ska jag snart se en film som heter " you've got mail". Någon som vet  om den är bra??

PUSSELIPUSS
en film på en kille i vår klass förra året då vi väntade på en lektion. :)



22/11 2010

Nu har jag plockast in och ut ur diskmaskinen med hjälp av lillebror, också har jag bakat muffins, tvättat, torktumlat och duschat nu ska jag byta sängkläder och städa rummet kanske julpynta lite också. ;P

PUSSPUSS

Jag vill ha pizza......

22/11 2010

Med tanke på försopning och att det börjar släppa så blev det ingen praktik idag för jag kommer mest att spendera tid på tossi och ha vridninga i magen känns det som och det gör OOOONNNNTTTT!!!

Men imorgon är jag up to go igen. ;P

sen igår störde jag mig på en sak... jag bakade muffins i torsdags men glömmde ta med dem fredag på praktiken också tänkte jag ta med dem idag, men då har någon jä*el tagit dem!!!

PUSSPUSS

21/11 2010

Byebye cyberworld dags att sova. ;P

PUSSPUSS

21/11 2010

Nu har jag pratat med en som jag känner om min mage. och det jag haft problem med i veckan är mest troligen att jag har förstopning...

Jag ska alltså till affären och handla:
Färska katrinplommon
Laktisfri yoghurt med mycket bakterier
päron i mängder

Sen så måste jag äta mindre mjölprodukter och äta mer mat på veckorna...

aja nu ska jag fortsätta se tv innan jag ska fara hem.. ;p

PUSSPUSS

21/11 2010

OM NI ÄR KÄNSLIGA FÖR BILDER SÅ TITTA IIIINTE!!!!



Nu när jag och miss satt och tittade på "the incurable" så handlade det om en kvinna som fått bröstcancer och bara hade 50% chans att överleva på 5 år. (hon överlevde tack vara mikrobiotisk mat).
Men det som jag kom och tänka på är att det är ganska många i min ålder eller något år äldre som får cancer nu eller har haft det, det senaste året.. som ja kan komma på nu så är det 1 som är 1 år äldre, 1 som  är två år äldre och två st som är lika gammal som jag och sen vet jag en annan som är mycket yngre än mig...

VARFÖR FÅR ALLA I PITEÅ CANCER????

Bröstcancer
|
|
V

21/11 2010

GOD NATT!!

Osminkad, glasögon och gäspandes. (Y)
Jag vet dålig bild det är datakameran för min kamera har slut batteri. :D

20/11 2010

Sitter fortfarande i vardagsrummet men jag har faktiskt gjort annat också jag har vart ut med hundarna hjälpt miss att välja kläder för hon stack på krogen. ;p

Nu så sitter jag och ser på "heartbreak hotel" och sen så ska jag se på "min bäste väns bröllop". :)
aja skriver mer sen iaf.,.,.,.,.

En film på C's skalle han är nye voldemort. :)

HUR MÅNGA SKA SE PÅ HARRY POTTER 7??????



20/11 2010

Har nyss vart på ica köpte mina favoritchips.

Jag ser nu på "harry potter" ett hemma hos mr.love. :)

VILKA SKA SE HARRY POTTER 7 PÅ BIO????????


20/11 2010 - hittade en hund...

Nu sitter jag i vardagsrummet och jag lyckades lösa internetproblemet. ;P
för jag är BÄST!!

Iaf så ganska så nyss så var en av grannkvarterets hundar ute och rännde så jag gick och knackade på för att höra vem som ägde den och då fick jag reda på at hunden är döv och dem som äger den är i stockholm. ;P
men shiet vad arg jag skulle bli om jag var ägaren av hunden och fick veta att den som skulle ta hand om hunden släppt ut den och sen stuckit...



20/11 2010



Min syster, dettaär en av grispris scenerna. :)



20/11 2010

Jag vet att det var dålig update igår men jag for in till stan och se for jag direkt till mr.love och internet deras trådlösa fuunkade inte på min dator och jag kom inte in på blogg.se från mobilen.,

aja nu ska jag gå och äta något. :)

HUNDAR GÖR INGENTING!!

Har ni tänkt på att hundar gör ingenting...
Dem behöver inte duscha sig själv...
ta fram sin egen mat...
Eller göra sin egen mat...
Ta fram sitt eget vatten...
Torka sig efter dem bajsat eller pinkat...
Torka upp om dem gör inne...
Dem blir kliade utan att be om det...
Nästan alla tycker dem är söt...
med andra ord dem behöver inte sminka sig...
dem behöver inte klippa sina klor själva...

Det enda dem faktist behöver göra är:
Äta..
Sova...
Bajsa och Pinka...
Se till at dem faktist gör ovanstående behoven utomhus!...
MÅ GOTT!!

Det är lite fusk jag skulle också vilja ha det så... Fast kanske inte om man hade elaka ägare då men annars... -.-

men det finns hundar som inte är så söta, men oftast är dem så fula så dem blir söta!!
(kanske inte i detta fall)


18/11 2010

En sak som är gryyyyymt bra med blogg vet ni vad det är????

Att om du vill gå tillbaka ett år och se vad du gjorde då så kan du bara gå in på bloggen klicka på den månad du vill se också läser du den dagen du vill se för ett år sen, och har du haft bloggen längre så kan du ju kolla längre tillbaka än ett år. ;P

Ganska smiid endå. ;)

KISSES AND HUGS!!

mr.loves hund dampar runt. hon blir skit arg då man retas med varandra också gjorde jag och mr.love det. ;P



kvinligt eller manligt??? 18/11 2010

 

KVINLIGT OCH MANLIGT!

hur är idealen på hur vi ska se ut?

Vad är kvinligt?

Får man rapa? Får man fisa som kvinna?

Vad är manligt?

Får man ha kilt/kjol, eller är man bög då?
Är det manligt att fisa och rapa?

Det finns igentligen ingen som kan svara på dem hära frågorna.

Vem ska vara hemma då man precis fått barn?

 

jag började fundera och i vårat samhälle som vi har nu så tycker ajg ändå att det är ganska så jämställt, jag menar det är både mammor och pappor som tar ledigt från jobb för att vara hemma. Och det är både kvinnor och män som jobbar i verkstad, Det finsn oftast minst en kvinna eller en man på vissa arbetsplatser, nu kanske det inte finns så många frisörmän i just piteå men det finns ju i andra delar av sverige och i andra delar av världen.

Varför är det okvinligt att rapa och fisa som kvinna?

är det för att männen gör det? Nu är jag ingen feminist eller något sånt, men jag tycker att det är fel att alla tjejer är fula om dem inte har smink och vi ska inte ha uringat för då ser vi slampiga ut och vi ska inte visa våra trosor för det är horigt, och allt det som hör där till. men killar och män dem kan gå omkring helt utan tröja för dem har inte bröst, men vad gör skillnaden med kvinnors bröst och mäns bröst? visst många kvinnors bröst står ut men inta allas, och kvinnor precis som män har bröstvårtor och vissa kvinnor på bilder dem håller för bröstvårtan som att det skulle spela roll då dem redan blottar hela allt?? Och tjocka män då? dem har ju hängpattar, ska inte dem heller på blotta sian bröst??

Ja man kan se på det på olika sätt, men om manligt/kvinligt får vi ta någon annan gång.

 

Kommentera gärna om du har något som du vill jag ska tycka till om!

 

tack för att ni tog tid att läsa. :)

PUSSPUSS


18/11 2010

Nu har Mii, J och L farit.. Jag bakade muffins eller ja först for vi på Willys (bruce willys) ;P tihi *internt skämt*
Ja efter att jag bakat muffins så gick vi till mitt rum och såg på "I love you Philip morris" men vi hann bara se halva. ;P

Jag kände också någonstans där i mitten att jag har fått tillbaka min förb**nade benhinneinflamation.. jag får det typ hela tiden och det gör så "@£#$£#¤$£$ ont.. jag vill inte ens skriva ut hur ont det gör.. men jag har lindat runt benet som ett stöd. vet inte om det hjälper men just nu känns det då som att det hjälper lite grand + att benet blir inte kallt så det borde hjälpa lite.

Nu ska jag iaf gå tillbaka till vardagsrummet och se klart på "criminal minds", sen ska nog jag och mr.love lägga oss och sova jag är så förbenat trött....

PUSSOPUSS


18/11 2010

Nu är L och J här Mii har inte kommit än, ;P
Vi sitter och pratar om sex himmel jord, parmiddagar och tjejkvällar. ;P allat mellan himmel och jord i en bruds värld. ;P

Mii borde komma snart hon skulle bara på badhuset sen skulle hennes mamma skjutsa hit henne. ;P

Nu ska vi ut och frysa i detta kalla piteå.

PUSSPUSS


18/11 2010

Nu är jag hemma igen, jag har vart på lösvikthuset och betalat en grej. ;P
Sen fick jag lov att gå hem för det hade tagit så lång tid med buss. om jag åkt buss hade jag vart tvungen att åka först in till stan och byta buss för att åka tillbaka till öjebyn igen. ;P

ikväll kommer min MII hit. :D mr.love är redan här men han ska nog och övningsköra sen. ;P

aja pusspuss



18/11 2010

Då var det upp och hoppa i gryningen och fara på praktiken igen. Jag har sviinont i magen och det är inte nå mycket bättre än i början av veckan men jag kan inte missa hur mycket som helst av parktiken.

aja nu ska jag fara iaf. :)

PUSSPUSS

18/11 2010

Nu äntligen för några timmar sen så blev jag av med sista fordonsförsäkringen eftersom att jag har sagt upp den. ;P



Nu ligger jag i sängen och bara myser med Benji också tittar vi på "ung och bortskämd" förra avsnittet. ;P

Men hur är det där med bortskämd igentligen, är man bortskämd eller blir man bortskämd???
jag menar det är ju föräldrarna som måste sätta stopp eftersom att det är ju dem som startar det. om ungen som liten skriker efter vad den vill ha och föräldrarna aldrig säger nej utan bara ger barnen det dem vill ha så är det ju faktiskt deras eget fel. sen om någon som är över 19/20 år gammal ochfortfarande bor hemma och lever på föräldrarnas pengar varför säger föräldrarna inte nej och sätter stopp för det hela ist för att skicka in ungen/ungarna i ett tv programm som visas för hela sverige.

Om dem vill att deras ungar ska lära sig något så LÄR DEM DÅ!! man behöver ju inte skicka iväg dem till skogen också tro att dem ska lära sig allt själva för det är ju inte så vi "normala" barn lär oss. Utan vi har föräldrar som bryr sig och vill att vi ska klara oss här i livet. våra föräldrar kommer inte alltid att finnas där för oss så förr eller senare så måste vi lära oss att ta hand om oss själva. och bästa sättet är väll att lära sig av förlädrarna tycker då jag. ;;P
Sen kan man ju inte tro att man blir känd av att sova till 12-13 på dagarna sen ställa sig framför spegeln i en timme och sen bara ut och shoppa va fan man måste ju försöka också med att komma på hur man ska bli känd och hur man ska få folk att reagera!!!!

SKÄRP ER ALLIHOPA "BORTSKÄMDA" UNGAR!!


17/11 2010

Helloo all sweethearts...

Mamma och P har börjat planera att bygga om köket och toaletten synd bara att det kommer antagligen inte vara färdigt förrens då jag flyttar ut. ;P

Nu eftersom att jag inte kan se nå mer "sex and the city" så vill jag börja se dem gamla big brother avsnitten helst från 2004 och 2006 men DET GÅR JU FAN INTE Å FÅ TAG I!! någon som vte vars man kan få tag i det??

aja nu ska jag gå på tossi för typ femtioelfte gången idag.
imorgon ska jag på praktiken fastän jag inte är helt frisk än, men jag kan ju inte sitta hemma och ruttna hur länge som helst. ;P

PUSSPUSS
Gammal film på lucifer:



17/11 2010

Mamma och P stoppade inte i internet imorse innan dem for till jobbet så därför har jag inte kunnat skriva något idag.. jagvet jag vet tråååkmåns. ;P
Nu har jag inget mer sex and the city att se. :(( Jag har sett klart alla säsonger och jag har sett klart båda filmerna... :(  Nu sitter jag och försöker bli medlem på en sida men det går inge bra för jag fattar typ ingenting. ;p menmen här är ett klipp ni kan se på.

Jag och min lillebror då vi var små. det är dåligt ljud men jag säger först: du får inte filma mig om jag inte får filma dig din dumma mamma. Sen säger dennis: mamma den gick sönder... ;P



16/11 2010

Nu är mr.love här han har dock vart det i typ en timme nu men orkade inte skriva då.. jag har blivit beroende av sex and the city nu och jag tittar på första filmen nu för att jag har sett klart alla säsongerna. efter första filmen så blir det ju såklart andra. ;P

Mr.love har så klart somnat här bredvid mig. och om cirka två minuter så kommer jag att hoppa på honom och slita sönder hans kläder om han inte kliver upp..

aja nu ska jag förbereda mitt krig i sängen. ;P

pusspuss

16/11 2010

BLOGGDESIGNEN ÄR IIIINNNTTTTTEEEEE FÄRDIG!!!

Nu bär det av mot duschen i väntan på Mr.love. :)<3


16/11 2010

Ganska nyss hemkommen från epromenad från ungefär centrala öjebyn och jag kan ju bara säga att dey är kaaaaaallt ute.

Påvägen hem så stannade jag hos J och hälsade på där ett tag och eftersom att vi har tre hanhundar här hemma så tyckte deras lilla hund att jag luktade för mycket han hund så den kissade på mig.. ;P :( iaf så fick jag ta ett par av hennes mjukisbyxor och hon ska få ett ciggpack för det sen så fick jag behålla dem. ;P

Min klänning ifrån ellos har precis kommit hem och nu måste jag bara vänta tills studiebidraget kommer så kan jag betala trafikförsäkring och klänningen hade jag också fler dagar på mig.. men det med trafikförsäkringen så har jag typ tills imorgon på mig.. och jag fick räkningen idag man får det alltid så bra till...

aja nu ska jag hitta på nått att göra tills mr.love kommer hit.

PUSSPUSS

16/11 2010

Nu får designen se ut så här ett tag för jag hinner inte ändra nå mer just nu för jag ska iväg ovh äta middag på p*tst*p med D. ;P

PUSSPUSS

16/11 2010

Nu ska jag faktiskt ta och hålla ett av mina alla löften som jag ger er bloggläsare. här är en bild på mig i glasögon...

Med glasögon:

Utan glasögon:

VILKET ÄR BÄST?? MED/UTAN????

Också börjar det vara dags för en ny design men vet inte riktigt vad jag ska ha som bakgrund. ;P en header har jag redan gjort. ;P

16/11 2010

Varför kunde inte vårat lilla piteå få vara mer likt new york. jag får sånt sug av att flytta utomlands då jag tittar på sex and the city.

Nu ska jag iaf gå iegnom min gardrob mina skor också ska jag städa rummet och hoppas på en förbättring. ;P

/PITEASFLICKA

Piteå från sjätte våningen på punkthusen. ;P


16/11 2010

Nu är jag vaken och jag är hemma idag också, förhoppningsvis så har jag en så gott som tossilett fri dag idag...

Jag vaknade inte imorse pga alla tbesök inatt. ;P
så jag ringde till praktiken ganska så nyss och sa att jag inte kommer idag heller och att jag tror att jag kommer imorgon men det lär väll märkas annars. hon jag pratade med i tlf sa då att dem hade inte väntat sig att jag skulle komma idag heller.

menmen nu ska jag lägga mig och se någon film eller något och ikväll så kommer mr.love hit och sen ska jag träffa D för middag. :)


PUSSELIKU

15/11 2010

Nu är jag hemma igen och ska försöka sova, imorgon blir det ingen praktik heller men på onsdag då skiter jag i om jag är sjuk för då måste jag verkligen dit. Men imorgon måste jag vara hemma igen.

Jag vart ju tvungen att fara in till stan trots att jag är sjuk för jag vart tvungen att fixa till mina glasögon, jag vet att jag inte tar mina bilder med glasögon på men det är för att av glasögon så blir det fula skuggor och man kan inte se sminkning på ögon med glasögon lika bra. -.- låt mig vara knäpp om ni vill men har man haft glasögon sen man var 4 år gammal så har man rätt att ta bilder utan tycker jag. ;P jag ska väll snart ta och lägga upp en bild med glasögon på så får ni se hur det ser ut men det kommer inte att komma ofta såna bilder kan jag ju bara lungt säga!!

aja nu ska jag vila och dricka nå te kanske ta någon vitamin eller något.
Någon som vet nån medecin som är bra för magen??

PUSS O KN*LL MINA HJÄRTEGULL

Farmor och farfars kisse Argon:

15/11 2010

Nu far sjuklingen jag in mot stan med världens mest bubblande mage... :(

Jag ska fixa mina glasögon också ska jag in på mataffären och sen ska N få tillbaka sina kläder som jag har här i en påse. ;P

aja nu ska jag dra mot stan iaf.. bussen går 13.40.

pusspuss

15/11 2010

jag blev hemma idag eftersom jag har inte mått bra varken igår eller förrgår, jag springer på tossiletten minst en gång i timmen. men m¨nga ggr är jag inte kissnödig eller nr2nödig jag får bara ont och känner att jag måste sitta på toaletten och om jag ska måste springa så mycket på toaletten + att jag är rökare så går det nog inte så bra att vara i ett kök idag.. :/

aja nu ska jag gå och släppa ut benji på morgonpinken. ;P

PUSSPUSS
Benji kortklippt:

14/11 2010

Nu är jag hemma igen efter en tripp till vitsand. :) Vi tog det väll mest lungt hos pappa tittade igenom grispris filmen.

ja nu kanske jag ska ta och förklara vad grispris är, det är jag och mina två småsystrar som har gjort dem den första som gjordes var för att vi tänkte göra en typ vanlig film men då blev det bara en massa fel då vi filmade så vi klippte ihop alla "bloopers" ist och sen då vi filmade sista scenen till den filmen så gjorde carro ett grymtande som lät som en gris och då bestämde vi att den som var mest lejd i filmen skulle få ett pris och då fick det bli att första filmen hette grispris efter det så har vi väll bestämmt lite då och då, då vi haft tråkigt att vi ska ta och filma till grispris och nu ör vi upp i som sagt mellan 4-6 filmen kommer inte riktigt ihåg men jag tycker om att klippa filmer själv om jag säger så jag ska väll snart ta och klippa ihop en film som är allmän som jag kan lägga ut här på bloggen så ni läsare kan få se vad jag pratar om då jag säger att jag gillar att klippa filmer. ;P

nu ska jag iaf ligga i min säng och bara ta det lungt ett tag sen ska jag gå och duscha för man känner sig ju inte särskilt fräsch efter ett lan. ;P

HUGS AND KISSES FRÅN PITEASFLICKA. ;p


14/11 2010

Idag är det min och mr.loves månadsdag idag har vi vart tsm i 2 år och 10 månader, det känns absolut inte som att det gått så länge. ;P
Nu sitter både jag och Josefin hos pappa, hans farsdag present blev att få träffa all tre döttrar samtidigt som han inte har gjort sen i januari också en blombukett. :) jag hoppas att det var den bästa farsdagspresenten som han kunde få. :D
aja nu ska vi fortsätta vara sociala här.
HEJHOPP GUMMISNOPP!!

14/11 2010

Nu är jag hemma Hos A med min syster Josefin. Smidiga jag tog med mig både kamera datorn bankdosan och allt möjligt men såklart så glömde jag att mr.love hade min mobil.. Också ringer josefin på min mobil då mr.love svarar så säger Josse: Har *piteasflicka* glömt mobilen där??..
Ne men vadå trög hon ringer på min mobil och mr.love svarar också fråga hon, har *piteasflicka* glömt mobilen där.. Vad kan hon ha tänkt med?? ;P
aja iaf tillbaka till DAGENS FRÅGA: VAD ÄR DEN PERFEKTA FARSDAGSPRESENTEN!!

ikväll kommer ni att få läsa vad jag och min syster gav min far! :D

PUSSPUSS

14/11 2010

VAD ÄR DEN PERFEKTA FARSDAGS PRESENTEN??

Om du är pappa eller vet vad din pappa vill ha hjälp mig då, vad är den perfekta farsdagspresenten????

14/11 2010

Är fortfarande hos C men har fått i mig lite sömn typ 4-5 timmar så lite har jag väll fått sova iaf. :)

Nu spelar pojkarna igen och dem har också fått sig lite sömn. Jag och J sitter väll bara och allmänt tittar runt på våra datorer och idag ska jag och mr.love hem. :)

Sen är det ju också farsdag så jag ska väll förbi ica och handla något åt pappa och sen ska jag försöka ta mig dit till han och om jag tar mig dit så kommer han att få sig en överaskning, kan dock inte skriva vad med tanke på att jag inte vet om han kollar min blogg eller inte. ;P

menmen nu ska jag se på satc. :D
PUSS O PALT, DET VA ALLT!

Pappa:

14/11 2010

här är en film från förra helgen. ;P


13/11 2010

En laptop ska man ju kunna ta med sig vars som helst, och med sån hära internet grej som ser ut som ett usb ska man kunna ha internet överallt. men hur som helst på laptopar är det ju oftast märk mina ord oftast svarta tangenter, men om man då någon gång sitter i ett mörkt rum eller en mörk stuga vad som helst som är mörkt, HUR FAN SKA MAN KUNNA SE VAD MAN SKRIVER. Ska man seriöst måsta sitta och sudda hela tiden då man skriver fel??

och sen den där himla irriterande lilla plattan på laptops, råkar man snudda med armen på den då man skriver så hoppar ju muspekaren så att man råkar klicka någonstans imitten av texten som man skriver också börjar man skriva mitt i texten också måste man sudda och klicka om så det blir rätt... ja laptops kan vara ganska så irriterande ibland, bra och behändiga men irriterande!!


Nu börjar jag vara lite trött så jag vågar inte lägga mig ner för då kommer jag bara att somna och det är ju inte meningen att man ska somna på lan. ;P

"För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion."


bada är mysigt. ;P


13/11 2010

Sitter fortfarande hemma hos C, just nu tvingar jag alla i rummet att lyssna på disney låtar just nu lyssnar jag på:


Fast alldeles nyss så satt jag och lyssnade på svenska disney äkta låtarna. ;P

Nu strax ska vi väll kanske hitta på något att göra för just nu så spelar pojkarna bara. ;P
jag har klippt ihop både en muffinsfilm, grispris och en film från då vi var på C's stuga. :)

PUSS OCH PITEPALT.

13/11 2010

Nu har jag klippt ihop den 4 eller 5 grispris filmen som jag och mina sytrar gör är dock inte säker på om den riktigt är klar, jag vte inte om jag kanske vill ha mer i den. ;P

pusspuss

13/11 2010

Kommer aldrig att bli verklighet att du är borta!
Saknar dig Ken! <3


13/11 2010

satt här vid datorn cokså började jag tänka på lite äldre artister som man inte hör så där jätte mycket av längre också kom jag fram till elin lanto. :) Hon är ändå bra och gör bra låtar, just nu lyssnar jag på:

Aja vi har iaf vart och ätit middag med pappa och S. :) vi åt på gul och blå. :D

Nu ska vi försöka få tag i C så vi vet när vi kan komma dit. ;P

 

PUSSELIPUSS


13/11 2010

Sitter hemma hos mr.love nu han halvsover väll men snart ska jag gå och hoppa på honom. ;P
Jag sitter och lyssnar på "here i go" med whitesnake. :)

Sen ikväll så ska vi till C och Lana. ;P jag lär väll typ ligga och se film eller spela "the sims 2" tihi. xD

PUSSPUSS

SAKNAR SOMMAREN

11/11 2010 - ÄCKEL"MODE"

VARS ÄR ALLT PÅ VÄG!

Bara för att alla andra klär sig på ett visst sätt måste man själv göra det då? Bara för att alla andra färgar håret ett visst sätt måste alla göra det då?

varför ska allting vara likadant? Är den här väggen i mitt rum verkligen likadan som den andra? Är mina ögon EXAKT lika mycket minkade nu? Är vi lika blonda nu? Har vi samma brunfärg i håret nu?
I DONT FUCKING CARE! Varför vill man vara likadan som någon annan hela tiden? Ligger det i våran natur?

Varför vill alla tjejer vara likadana??
Då folk börjar bli svarthårig då blir jag då blond, och då folk blir blonda då blir jag brunhårig, och då folk blir brunhåriga då blir jag rödhårig. JAG vill då inte vara likadan som alla andra.

Det var "okey" då 80tals modet kom tillbaka, men bara för att det är tillbaka så slutar ingen raka sig under armarna bara därför heller hur?? Nej för det är äckligt! ja men hur nice är det att små 13 åriga flickor går omkring och visar bhn nu då dem knappt har några bröst än?? Eller ska man ens överhuvudtaget visa bhn. Vad är rätt och vad är fel?

Ursäkten är: Men jag kände mig snygg..
Är det dit världen är på väg?? Ska små unga flickor som borde leka och vara barnsliga medans dem fortfarande kan måste ta på sig kläder och leka vuxna för att en killa ska tycka om dem? Ska dem måste ha en tröja som visar bhn för att känna sig snygg? Inte nog med det ska dessa flickor måsta frysa för att dem ska på ett disco och vara såkallad snygg?? Hur många killar drar på sig ett par sommartunna shorts och en tunn t-shirt och solbrillor på huvudet, och sen säger han att han tog det för han kände sig snygg! Hur många killar gör det?

varför ska flickorna som ens är mellan åldern 12-16 ens måste sminka sig och bära utmanande kläder för att någon ska acceptera dem. Varför blir man inte accepterad om man har en polotröja och långbyxor på ett disco. man kanske känner säg självsäker i just dem kläderna är det då fel, för att den flickan trivs i dem kläderna och känner sig snygg i dem. nej men då är det ju fel för hon visar ju inte upp nå hud!

Jag kommer att skriva mer angående detta senare! Men orkar inte just nu då blir det bara för mycket!

ÄR DETTA OKEY??????
Kan ju tillägga att även om detta vart en 15 åring, 18 åring, så hade jag tyckt att det sett slampigt ut, kanske inte lika mycket på sommaren om det var en 18 åring som hade på sig det. Men om en 13 åring har det och inte har en tröja under så tycker jag bara att det ar fel oavsett årstid!!

13årig flicka!



11/11 2010

jaa men dryga kan vi ju också vara, eller hur??
Ni vet det jag skrev sist om att en annan tjej i min klass hade fått fara till solanderskolan, ja jag kommenterade på henne fb om det. hon radera kommentaren. Moget? jaja jag kommer inte skriva ut namn iaf.

Sen så sa hon ju en sån där sak på lektionen för typ jätte länge sen men det stör mig fortfarande det kommer nog aldrig sluta störa mig heller. vi hade ett papper på 25 personer ockå skulle vi välja 10st som skulle hoppa av en buss för att annars kunde bussen inte fortsätta fara vidare och det var typ jätte kallt ute så det var inte säkert att man skulle överleva om man vart tvungen kliva av bussen. då kunde man välja på fok som var:
på fjällresa, gammla tanter, skinhead, polis, läkare som var din kusin, dement dam, hjälpredor, brandmän också kunde du välja en utvecklingsstörd kille på 19 år.

Tjejen i klassen valde den utvecklingsstörda killen, än så länge stör jag mig inte på det.. men då när hon ska förklara så säger hon att:" Cpstörda för ju inget till samhället inte behöver dem finnas, om det vart en brand på skolan och du kunde välja på att rädda en vanligklass och en cpklass nog skulle du ju rädda den vanliga klassen.."

ne jag skulle inte välja den "vanliga klassen" därför att dem skulle kanske klara av att ta sig ut själv vilket kanske inte alla utvecklingsstörda skulle klara av...

Vilket skulle du välja om det började brinna och du skulle rädda en klass.

En "vanlig klass" eller klass med utvecklingsstörda???
OCH DU KÄNNER INGEN UR NÅGON AV KLASSERNA!!

Aja nu ska jag nöta satc till mr.love kommer hem iaf. ;P

PUSSPUSS

Saknar min Smilla:


10/11 2010

Nu är jag hemma och har tagit ett långt bad. NU sitter jag bara i sängen ska snart gå och steka kött sen blire bara vänta på älskling.

och en syo på skolan behövde elever som skulle fara till solanderskolan och jag sa att jag kunde göra det. sen då när dem skulle höra av sig vilket dem aldrig gjorde så pratade jag med dem då sa dem att det typ inte skulle bli något att några lärare skulle prata ist.. sen nu så får jag veta att en annan tjej i min klass fick fara!!!!! ja ne men gissa om man blir irriterad, jävligt dålig stil kan jag ju bara säga!!

8/11 2010

Nu sitter jag åter igen i min säng med frusna lår.. *hurr* det är kallt ute här uppe i piteå.
Jag gick till ok och där köpte jag en daim en coca cola **** och en tidning (veckans NU!). ;P kände mig sugen på en skvallertidning, fast jag tittar mest på skorna och kläderna i tidningarna. ;P funderar på att göra ett collage med bilder ur tidningar men inte på personerna som är med i dem utan på deras kläder och skor. ;P

aja nu ska jag ligga kvar här i sängen möjligtvis gå på tossiletten för det behöver jag, man blir kissnödig då det är kallt. tihi. också ska jag slå igång dem två sista satc avsnitten på säsong 4 och sen ska jag slå på en film och försöka sova.
Jag sov bara 3 timmar natten till idag så hoppas att jag får sova något inatt.

Benjiboo, (fast nu är han kortklippt nu bilder kommer så fort jag orkar stoppa in i datorn). ;P

PUSSPUSS

8/11 2010

för det första så.. det är inte länge kvar till jul.
det andra är att jag funderar på att ta mig en promenad till okq8. ;P

och det tredje är att jag måste skaffa mig en ny bloggdesign så fort jag ork. ;P

Nu ligger jag fortfarande i sängen och bara myser för mig själv. jag ska snart ta BenjaLuca och gå till ok men måste bara vara riktigt säker på att ajg orkar gå dit först. ;P

uppdaterar om ok "mysteriet" senare. :)

PUSSPUSS

8/11 2010

Försökte skriva ett inlägg då jag var på praktiken på fika rast men det gick bara att skriva rubrik så därför så har jag inte uppdaterat idag. ;P

Jag sov typ 3 timmar inatt så gissa om att jag var trött sen då jag vaknade imorse, men av någon anledning så kändes inte som att mamma hade tänkt väcka mig heller för tio i sju vaknade jag av att dem höll på och donade vid toaletten och jag börjar sju... ;/ wiiiierd.

aja nu ska jag se på film.

PUSS O KJAM!

Klassen före skolavslutningen förra året. ;P


7/11 2010

söndag, söndag, söndag oändliga söndag!! idag är det en mysdag även kallad söndag.
jag både älskar och hatar söndagar:
älskar - för att ingen förväntar sig att man ska göra något och man får bara ta det lungt om man vill.
hatar - det är dagen före allt det jobbiga ska börja igen skola, jobb och en massa andra grejer...

iaf mr.loves dator blev helt knäpp igår därför uppdaterade jag inget mer igår kväll. och idag vaknade jag sent och har bara tagit det lungt hela dagen och nu är jag hemma jag har vart med min "fru" ikväll också vi har fått pratat ikapp lite och då jag och hon har tid en helg så ska jag fara upp till henne till hennes lägenhet i boden.

Menmen nu ska jag ringa mr.love sen ska jag slå på "satc" möjligtvis "i love you philip morris" någon som vet om den är bra??
sen ska jag sova film.

PUSS O PALT D VA ALLT!!

älskling och jag:

6/11 2010

Nu är ja tillbaka och vaken igen, jag har sovit skönt i min säng med nya sängkläder.

Nu ska jag snart kanske gå och duscha och typ städa upp lite i rummet, bädda sängen och väcka mr.love, ;P


Aja måste gå på tossiletten. ;P
PUSSPUSS

6/11 2010

nu ska vi lägga oss och sovafilm. vi har spelat poker med mamma och P hela kvällen. :P



GAMMAL BILD PÅ MIG OCH MR.LOVE..

5/11 2010

Nu ligger jag i sängen i mina nya sängkläder. :) mmm så sköna dem är. ;P

Jag ser på desperate avsnittet som jag missade förra veckan det lär nog bli så hela tiden att jag måste se det på datorn det är inte så ofta jag kmr ihåg att gå till tvn och se det fastän jag är helt beroende av det om ni inte redan märkt det. ;P

aja nu ska jag fortsätta se klart avsnittet sen ska jag ropa hit mr.love och se på "soul plane" som min brorsa sa var bra så hoppas att han har rätt då. ;P

HEJSVEJS I LINGONSKOGEN!

5/11 2010

Nu är vi hemma hos mig, mamma, P, L och A sitter och tittar på idol. ;P

Jag mr.love C och J har vart och badat på phb idag. först badade vi bara lungt sen tvålade vi in oss och hoppade i vattnet och hoppades kunna göra skum men det gick inge bra. ;P Nu är min hud alldeles kittlig för att den är så torr. 
Eftersom att jag har atopisk hud så är det inge bra då jag får torr hur för det är då jag får sår och infektioner...

Iaf så körde vi kurragömma där borta också i vattnet. också tappade jag mitt diadem och bad en random killa dyka i och ta upp det han gjorde det. :O ;P

nu ska jag gå och hålla resterande här hemma sällskap. ;P för i mitt rum hur man ändå bara tvn från vardagsrummet för mitt rum ligger vägg i vägg med det och det är en djäää*lskt tunn vägg kan jag säga. ;P

Pappas vovve Lola:
(tröööög hund, nedå hon är så söt så )

4/11 2010

Jag vet att det vart dålig uppdatering idag. men har ju vart på ikea och har inte haft så mycket bloggsug sen idag. ;(

aja imorgon så ska vi fara och "hälsa på" min farbror som lämnade oss för 4 år sen. jag saknar han fortfarande lika mycket. dagen efter att jag fick veta att han lämnade oss det var en utav dem längsta dagarna i mitt liv.

menmen nu ska jag sova.
GOD NATT ALLIHOPA OCH GLÖM INTE ATT TÄNKA PÅ DEM NI ÄLSKAR,
DEM SOM FINNS KVAR OCH DEM SOM LÄMNAT OSS!!

4/11 2010

Idag klev jag mr.love och Mii upp klockan kvart i 7.. aa tro det eller ej jag klev upp då. ;P
Mormor och morfar kom och plockade upp oss också var vi på väg. :)

Då vi väl var framme så gick vi och åt frukost. och jag kan säga att min och mr.loves frukost var dyrare än våran lunch.. bara 5 kr men endå den var dyrare. :P

Jag köpte iaf sängkläder där borta också köpte jag en tavelram och en till expedit hylla. ;P
Nu har jag iaf städat rummet och pojkarna mina har skruvat ihop min hylla så nu är allt redo to go. :D

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!
Storm tyckte inte om fågeln som jag hjälpte.



3/11 2010

Nu sitter jag och Mii och pratar "tjejsnack" det var ett tag sen man fick sitta och prata äkta sånt.
Man kan ju prata fejk tjejsnack och riktigt tjejsnack med riktiga tjej vänner. :) som man är lik och dem är lik en själv så man kan prata om samma saker och tycka någorlunda lika. aja men ni fattar säkert ändå inte. ;P


3/11 2010

igår kväll då jag höll på att ladda upp en video skrivit ett inlägg och allt så skulle ju såklart mamma dra ur internet så så glad blev jag väll inte.

Igår så gick jag till öjebyn och var med Mii vi följde med på hennes innebandy match jag och mr.love gav tydligen tur för att dem vann matchen. :)

Idag ska vi väll in till stan ett tag sen så ska vi vara med Mii igen idag också ska hon sova här för att imorgon på morgonen så ska vi fara till Ikea.

Nu ska jag ta och kolla när bussen går in till stan.
Här är en video på en av mormor och morfars hundar då hon sätter sig på en av sina valpar:

PUSSPUSS


2/11 2010

Nu ska jag av alla människor ta mig en promanad på typ 4-5 km in till centrala öjebyn för at vara med min Miii. :)

Sen ska vi dra vidare till hennes träning vi får väll se hur lång tid det kommer ta att gå till henne.

men uppdaterar då jag är hemma igen. :)

PUSSIPUSSI

2/11 2010

Mario dansar till sin nya leksak, han är ju som söt! :D


2/11 2010

Nu ska jag visa en video och jag vill inte ha nå löjliga kommentarer. men iaf. ;P
det är ifrån då jag blekte håret. :D


PUSS O KNULL, MITT HJÄRTEGULL!

2/11 2010

Idag har vibara hunnit äta frukost och bäddat sängen jag ska dock sätta mig och se lite hemfilmer snart. :) för att jag hittade dem igår och jag älskar att se sånt. sen så filmar jag väll lite grand som jag kanske lägger ut här. ;p

men ikväll så blir det bio med C och P. :)

aja nu ska jag koppla i vhsn. :D

PUSSPUSS

1/11 2010

NU är jag och mr.love hemma vi ska väll ta och laga till nå middag jag ska se om det finns nå flöskfile i frysen. :)

Jag har vart på stan och shoppat jag, mr.love, J och C. jag hittade en bh och typ 5 tröjor. :)

menmen nu är jag hungrig så ska gå och se om det finns nå mat...

POSSPOSS

1/11 2010

Nu är det bara två månader kvar tills jul. det börjar vara dags att köpa julklappar snart. :D

iår ska jag nog fira jul i finland också.. shiiiiit hur ska det gå!?

iaf idag skulle vi igentligen till pappa men det blev inte han var inte pigg idag. men nu funderar vi på att fara till stan ist men vi vet inte hur vi ska ta oss. :)

RSS 2.0