4/11 2010

Idag klev jag mr.love och Mii upp klockan kvart i 7.. aa tro det eller ej jag klev upp då. ;P
Mormor och morfar kom och plockade upp oss också var vi på väg. :)

Då vi väl var framme så gick vi och åt frukost. och jag kan säga att min och mr.loves frukost var dyrare än våran lunch.. bara 5 kr men endå den var dyrare. :P

Jag köpte iaf sängkläder där borta också köpte jag en tavelram och en till expedit hylla. ;P
Nu har jag iaf städat rummet och pojkarna mina har skruvat ihop min hylla så nu är allt redo to go. :D

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!
Storm tyckte inte om fågeln som jag hjälpte.



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback