5/11 2010

Nu ligger jag i sängen i mina nya sängkläder. :) mmm så sköna dem är. ;P

Jag ser på desperate avsnittet som jag missade förra veckan det lär nog bli så hela tiden att jag måste se det på datorn det är inte så ofta jag kmr ihåg att gå till tvn och se det fastän jag är helt beroende av det om ni inte redan märkt det. ;P

aja nu ska jag fortsätta se klart avsnittet sen ska jag ropa hit mr.love och se på "soul plane" som min brorsa sa var bra så hoppas att han har rätt då. ;P

HEJSVEJS I LINGONSKOGEN!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback